Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

دکتر توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی و پژوهشی زر از نزدیک با ظرفیت های دانش بنیان این گروه آشنا شد...

یک نماینده مجلس: امیدوارم تولید کنندگان گروه زر را الگوی خود قرار دهند

بورس24 : دکتر توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی و پژوهشی زر از نزدیک با ظرفیت های دانش بنیان این گروه آشنا شد.

دکتر توانگر با قدردانی از تلاشهای مجموعه  زر در زمینه اشتغال و تولید افزود: استان البرز قطب تولید کشور است و همه وظیفه داریم که از سرمایه گذاران تلاشگر و قانومند کشور حمایت کنیم و در این راستا برای رفع موانع سد راه تولید تلاش خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فعالیت های دانش بنیان این شرکت، ادامه داد: ظرفیت تولیدات گروه صنعتی و پژوهشی زر بر پایه دانش علمی استوار است و باید گره خوردن یک مجتمع صنعتی را با علم و دانش یک ارزش دانست. وی افزود: در شرایط کنونی با تمامی مشکلات و موانعی که وجود دارد  گروه زر متعصبانه به تولید و اشتغال مشغول هستند.

عکس

دکتر مهدی امینی عضو هیات مدیره هلدینگ زر، بهره جستن از دانش فنی روز دنیا و قرار گرفتن در مسیر صنعت دانش بنیان در کنار اتکا و اعتماد به نیروی متخصص داخلی، افزایش ایجاد اشتغال و توسعه پایدار و تامین امنیت غذایی  را از جمله ویژگی های بارز گروه زر خواند.

دکتر توانگر با بیان اینکه پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد افزود: با تمام قوا از  صنایع استان حمایت می کنیم. 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24