Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

کارشناسان پیش‌بینی کردند که سه ارز دیجیتالی در سال ۲۰۲۲ می‌توانند از بیت‌کوین پیشی بگیرند.

سه رمزارزی که می توانند جایگزین بیت‌کوین شوند

بورس24 : کارشناسان پیش‌بینی کردند که سه ارز دیجیتالی در سال ۲۰۲۲ می‌توانند از بیت‌کوین پیشی بگیرند.

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ و با توجه به اینکه در گذشته نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار بود به دستاوردهای چشمگیری دست یافت و اکنون طی پنج سال ارزش آن بیش از ۴۷۵۰ درصد افزایش یافته است. ارزش فعلی بازار بیت‌کوین که تقریبا ۹۰۰ میلیارد دلار است، برتری و قدرت ماندگاری آن را نشان می‌دهد  اما تعجب‌آور نخواهد بود که توکن‌های دیگر در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

اتریوم

توکن اتر با ارزش بازار حدود ۴۵۰ میلیارد دلار به‌عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه‌بندی می‌شود. اگرچه ارزش بازار آن فقط نصف ارزش بیت‌کوین است اما به‌طور قابل‌توجهی از رهبر بازار در سال گذشته پیشی گرفت و بیش از ۴۰۰ درصد افزایش داشت. در حالی که بیت‌کوین با اختلاف قابل‌توجهی همچنان برترین است، نشانه‌هایی وجود دارد که اتریوم می‌تواند در مسیر تصاحب باشد. این رویداد فلیپنینگ نامیده شده است و می‌تواند نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

سولانا

سولانا  در سال ۲۰۲۱ دستاوردهای مهمی داشت و بیش از ۱۰ هزار درصد افزایش یافت. سولانا یک رقیب مستقیم برای اتریوم است و یک مزیت قابل‌توجه (ظرفیت پردازش سریع تراکنش) دارد. سولانا با برنامه به سرعت در حال رشد، می‌تواند بازهم عملکرد قابل‌توجهی نسبت به بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ داشته باشد.

بیسیک اتنشن توکن BAT

این شرکت یک سرویس کیف پول رمزنگاری متمرکز بر حریم خصوصی و امنیت ارائه می‌دهد که امکان ذخیره ارزهای دیجیتال را از طریق پلت‌فرم خود فراهم می‌کند. علاوه بر خدمات مناسب، اندازه نسبتا کوچک BAT دلیل دیگری برای عملکرد بهتر از بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ است.

محدودیتی برای تعداد توکن‌های BAT مانند بیت‌کوین وجود دارد که همیشه در گردش هستند. اگر مرورگر بریو، کیف پول کریپتو و سرویس‌های جدید به جذب کاربران ادامه دهند، این یک کمبود بالقوه عرضه را ایجاد می‌کند که می‌تواند سودهای بزرگی را برای ارز دیجیتال ایجاد کند.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24