Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در ادامه توفیقات و جهش‌های عملکردی داروسازی ابوریحان، این شرکت موفق شد با ثبت رقم ۱۰۶ میلیارد تومان در آذرماه گذشته، پرفروش‌ترین ماه در تاریخ ۵۷ساله‌ی این شرکت رقم بزند. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، از افزایشی ۷۰درصدی خبر می‌دهد.

بازهم رکورد فروش ماهیانه شکسته شد/ فروش حدود ۸۰۰میلیارد تومانی داروسازی ابوریحان در ۹ ماه

بورس24 : در ادامه توفیقات و جهش‌های عملکردی داروسازی ابوریحان، این شرکت موفق شد با ثبت رقم ۱۰۶ میلیارد تومان در آذرماه گذشته، پرفروش‌ترین ماه در تاریخ ۵۷ساله‌ی این شرکت رقم بزند. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، از افزایشی ۷۰درصدی خبر می‌دهد.

همچنین این شرکت در ۹ ماهه‌ی سال ۱۴۰۰ به فروش بیش از ۷۹۴ میلیارد تومان رسید که ۶۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزای داشت.

البته این تمام جهش‌ها نبود و میزان صادرات ۹ماهه ابوریحان ۱۸درصد و فروش دامی نیز ۷۰درصد نسبت به ۹ماهه‌ی سال قبل افزایش یافت.

همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون واحد محصول در ابوریحان تولید شد.

رکورد ۷۵ محصول صادراتی برای داروسازی ابوریحان

میثم نور محمدی مدیرعامل شرکت داروسازی ابوریحان در گفت و گو با بورس24 از ثبت دو محصول دیگر در کشور عراق خبر داد و گفت: تاکنون موفق شده‌ایم ۷۵محصول دارویی را در کشورهای مختلف جهان به ثبت برسانیم که این یک رکورد تاریخی است.

به گفته میثم نورمحمدی، داروسازی ابوریحان به عنوان اولین و اصلی‌ترین تولیدکننده داروهای هورمونی ایران و در راستای تحقق اهداف صادراتی خود و توسعه محصولات در کشورهای هدف، با ثبت ۲قلم از محصولات پرفروش خود در وزارت بهداشت عراق به رکورد ثبت ۷محصول خود در این کشور دست پیدا کرد.

او در ادامه افزود: ابوریحان با سابقه‌ای ۶دهه‌ای در صنعت داروی کشور و جهت ارتقای نظام سلامت، ارزآوری و ایجاد اشتغال، تاکنون ۷۵قلم از محصولات صادراتی را در کشورهای مختلف در شرق آسیا، خاورمیانه، آسیای میانه و حتی آفریقا و آمریکای لاتین ثبت کرده و با افتخار اعلام می‌کنم محصولات متعدد دیگری نیز از طریق نمایندگان صادراتی در برنامه‌های ثبت و بازاریابی صادراتی کشورهای هدف جزو برنامه‌های استراتژیک صادراتی شرکت است. در صورت تحقق این هدف، حدود نیمی از محصولات تولیدی ابوریحان به بازارهای جهانی خواهند یافت.

ابوریحان موفق در کشورگشایی

نورمحمدی اظهار کرد: در آخرین رتبه بندی شرکت‌های عضو گروه دارویی تامین (تی‌پی‌کو) شرکت داروسازی ابوریحان موفق شد رتبه دوم را در شاخص‌های "ارزش دلاری فروش صادرات" و "کشورگشایی" (تعداد مقاصد صادراتی فعال) کسب نماید. همچنین ابوریحان بیشترین سهم از صادرات گروه تی‌پی‌کو در کشورهای اوگاندا با ۱۰۰ درصد، ازبکستان با ۸۱ درصد، آذربایجان با ۷۷ درصد، تاجیکستان با ۶۳ درصد و کردستان عراق با ۴۲ درصد داشته است. هم‌اکنون ۷۵ محصول داروسازی ابوریحان به ۱۲ کشور جهان در ۳ قاره مختلف، صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت داروسازی ابوریحان در رابطه با طرح های توسعه ای این شرکت بیان کرد: هم اکنون راه اندازی و بهره برداری از دو خط تولیدی جدید و همچنین حدود ۵۰ محصول دارویی جدید در برنامه های آتی شرکت است که به زودی به توان تولید و سبد محصولات ابوریحان افزوده می شود.

این شرکت در حال حاضر حدود ۳۰۰محصول دارویی در حوزه محصولات انسانی و دامی تولید می کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24