Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به نظر این چند روز را هم باید صبر کرد تا اولا گزارش‌ها از راه برسند و ثانیا فضای مذاکرات سیاسی کمی شفاف شود. بنابراین برای امروز هم بازاری بی‌رمق و کم‌نوسان را خواهیم داشت.

تالار یخ زده/ پیش بینی بورس امروز چهارشنبه 22 دی 1400

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته آغاز چندان بدی نداشت و شاخص کل در همان دقایق ابتدایی موفق شد با رشد بیش از 5 هزار واحدی از سطح حمایتی یک میلیون و 330 هزار واحدی فاصله بگیرد. در این رشد اندک نیز، نمادهایی نظیر فولاد، خودرو، وبملت و شبندر سهم بیشتری داشتند اما طبق روال عادی برنامه با گذر از یک ساعت ابتدایی معاملات به دلیل ادامه‌دار نبودن خریدهای رو به جلو و تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها، فشار عرضه‌ها بیشتر شد و باز هم بخشی از رشد شاخص‌ها از دست رفت و قیمت آخرین معامله بسیاری از نمادهای مورد توجه در سطوحی پائین‌تر از قیمت‌های پایانی قرار گرفت.

مهمترین نشانه‌های هر بازاری در انتهای روند نزولی: تشکیل واگرایی مثبت، کاهش حجم معاملات، تردید معامله‌گران، تشکیل الگوهای ژاپنی دوجی و انتظار برای ورود یک دست قدرتمند حمایت‌گر است. تقریبا تمامی این نشانه‌ها در بورس تهران وجود دارد به جزء دست خریدار قدرتمند ... !

نکته مهم اینکه به دلیل خروج کل نقدینگی وارد شده طی 2 سال اخیر، به نظر این حقوقی‌ها هستند که این بار باید تحرکات مثبت خود در بازار را آغاز نمایند. در واقع بسیاری از معامله‌گران در انتظار چراغ سبز برای ورود هستند. اما متاسفانه فعالیت این روزهای حقوقی‌ها معطوف به خرید در منفی‌ها و عرضه آبشاری صفوف خرید است و خیلی تحرک هوشمندانه‌ای از سمت آنها دیده نمی‌شود.

به نظر این چند روز را هم باید صبر کرد تا اولا گزارش‌ها از راه برسند و ثانیا فضای مذاکرات سیاسی کمی شفاف شود. بنابراین برای امروز هم بازاری بی‌رمق و کم‌نوسان را خواهیم داشت. خصوصاکه معامله‌گران در روزهای پایانی هفته حاضر به پذیرش ریسک نیستند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24