Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

میرجعفر سید حمزه عضو هیات مدیره شرکت پتکو گفت: شرکت پتکو بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه گروه صنعتی سدید، با بهره مندی از تجهیزات و ماشین آلات مدرن، فناوری بروز و نیروی انسانی متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع پمپ های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آب و ... فعالیت نموده و از جمله نقاط قوت این شرکت طراحی و ساخت محصولات جدید برای اولین بار در کشور است.

عضو هیات مدیره شرکت پتکو سدید: طراحی و ساخت محصولات جدید برای اولین بار در کشور توسط شرکت پتکو

بورس24 : میرجعفر سید حمزه عضو هیات مدیره شرکت پتکو گفت: شرکت پتکو بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه گروه صنعتی سدید، با بهره مندی از تجهیزات و ماشین آلات مدرن، فناوری بروز و نیروی انسانی متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع پمپ های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آب و ... فعالیت نموده و از جمله نقاط قوت این شرکت طراحی و ساخت محصولات جدید برای اولین بار در کشور می باشد.

وسدید

 وی اظهار داشت: شرکت پتکو در سال جاری نیز موفق به طراحی و ساخت جدیدترین الکترو پمپ ها در کشور شده است.

از این جمله می توان به مواردی همچون پمپهای رده BB3 , BB5  ,VS1 , VS6  که از اهم این تیپها به پمپهای BS1-450.900 و VDL1-800.600 اشاره کرد.

مدیر کارخانه شرکت پمپ و توربین پتکو در تشریح پمپ های مذکور، اظهار کرد: پمپ های نوع BB5 از نوع پمپ های طبقاتی مطابق استاندارد API610 می باشد و در صنایع نفت و گاز و جهت پمپاژ سیالات با دانسیته کم و دمای کارکرد بالا کاربرد داشته و در واقع در فرآیندهای انتقال سیالات هیدرو کربنی استفاده می شود. همچنین پمپ نوع BS1-450.900 که از نوع BB1 مطابق با استاندارد API610 بوده و از نوع پمپ های دو مکشه با دبی بسیار بالا می باشد که دارای یک طبقه است. خاص بودن این پمپ در سایز بزرگ آن می باشدکه طراحی و ساخت چنین پمپی از نظر تئوری و عملی نیازمند تکنولوژی خاص خود می باشد.

وی ادامه داد: پمپ نوع VDL1-800.600  نیز از نوع VS1 مطابق استاندارد API610 می باشد که جهت انتقال سیالات با حجم و دبی زیاد کاربرد داشته و از نوع پمپ های جریان مختلط می باشد. سایز بزرگ و دبی بالای این پمپ از نظر طراحی و تکنولوژی ساخت منحصر به فرد می باشد که در واقع هر سه نوع پمپ مذکور برای اولین بار در کشور توسط شرکت پتکو طراحی و تولید شده است.

سید حمزه بیان داشت: از جمله مزیت های پمپ های طراحی شده توسط شرکت نسبت به نوع خارجی می توان به قیمت ارزان، قابل دسترس بودن سازنده و خدمات پس از فروش، امکان ساخت پمپ با نازل های ورودی و خروجی در جهات مختلف مطابق با سفارش مشتری و امکان تغییر مشخصات هیدرولیکی پمپ طراحی و جایگزینی پروانه جدید و در دسترسی به شرایط هیدرولیکی مختلف، اشاره نمود.

وی در انتها پیشرفت های آماری تولید در سال 1400، تحویل به موقع محصولات به کارفرمایان محترم و افزایش رضایت مشتریان مرتبط، طراحی و مهندسی مجدد فرآیندهای کاری شرکت، تجهیز ماشین آلات و برنامه ریزی جهت طرح توسعه کارخانه برای افزایش ظرفیت، اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات در راستای افزایش هرچه بیشتر سرعت گردش اطلاعات، اجرای طرح تعمیرات و نوسازی کل کارخانه و ... را از جمله برنامه هایی دانست که در سال جاری در شرکت عملیاتی شده و یا در دست اجرا می باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24