Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بررسی ارزش فروش شرکت ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می دهد که جدول برترین ها به نسبت هفته ماقبل دستخوش تغییرات شده است به طوریکه شرکت های پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعباس، مجتمع سرب و روی انگوران، فولاد مبارکه اصفهان، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و معدنی و صنعتی گل گهر به ترتیب در جمع ۱۰ شرکت برتر بورس کالا قرار گرفتند.

۱۰ شرکت برتر از نظر ارزش فروش محصولات را بشناسید؛ جابجایی در رنکینگ برترین های بورس کالا

بورس24 : بررسی ارزش فروش شرکت ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می دهد که جدول برترین ها به نسبت هفته ماقبل دستخوش تغییرات شده است به طوریکه شرکت های پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعباس، مجتمع سرب و روی انگوران، فولاد مبارکه اصفهان، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و معدنی و صنعتی گل گهر به ترتیب در جمع ۱۰ شرکت برتر بورس کالا قرار گرفتند.

شرکت پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۱۳۱ هزار تن محصول لوب کات سبک و وکیوم باتوم ارزشی معادل ۹۶۲۸ میلیارد ریال را به ثبت رساند و در صدر ایستاد.

شرکت ملی صنایع مس ایران با فروش ۲۳۲۰ تن مس کاتد و سولفور مولیبدن به ارزش ۵۸۶۹ میلیارد ریال در جایگاه دوم ایستاد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله ۵۵ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین ارزش ۵۶۱۲ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

مجتمع سرب و روی انگوران با ثبت معامله ۴۰ هزار تن خاک روی ارزشی بیش از ۵۴۶۴ میلیارد ریال را رقم زد و بعد از پالایش نفت بندرعباس در جایگاه چهارم ایستاد.

پس از آن فولاد مبارکه اصفهان نیز با ثبت معامله ۲۲ هزار و ۵۰ تن ورق سرد به ارزش بیش از ۵۱۸۹ میلیارد ریال پنجم شد.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی نزدیک به ۴۴۳۸ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

پس از توسعه آهن و فولاد گل گهر نیز شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با ثبت معامله ۱۴ هزار و ۸۵۰ تن ورق گالوانیزه موفق به ثبت ارزش ۳۹۶۴ میلیارد ریالی شد و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با دادوستد ۲۵ هزار و ۹۴۰ تن تختال به ارزش ۳۷۹۰ میلیارد ریال رتبه هشتم را کسب کرد و بعد از آن پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۲۳۴ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر به ارزش ۳۵۰۸ میلیارد ریال در جایگاه نهم جای گرفت.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با فروش ۱۱۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن ارزشی بیش از ۳۳۸۶ میلیارد ریالی را به ثبت رساند و دهم شد.

گالری تصاویر

منبع خبر: کالاخبر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24