Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با حضور ۶۰ درصد سهامداران برگزار شد.

تصویب افزایش سرمایه 50 درصدی «سرچشمه» در مجمع

بورس24 : مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با حضور ۶۰ درصد سهامداران برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل انباشته مصوب شد.

هیات رئیسه مجمع:

رئیس مجمع محمد جواد شیخ

ناظر اول مهرداد رضایی زاده

ناظر دوم تیمور اسمائیل بیگی

با رای سهامداران شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در مجمع عمومی فوق العاده، با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 510 میلیارد تومان به 765 میلیارد تومان به میزان 50 درصد از محل سود انباشته موافقت شد.

مجمع افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در روز دوشنبه مورخ 27 دی ماه جاری با حضور سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و حسابرسی، اعضای هیئت مدیره  و نماینده مدیر عامل صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران برگزار شد.

میلاد شمس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به ارائه گزارش جامعی از وضعیت فعلی شرکت، پروژه ها و فعالیت های جاری سرچشمه پرداخت و بیان داشت: هدف از افزایش سرمایه از محل سود انباشته تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت اجرای پروژه فلوتاسیون سرباره مس خاتون آباد و افزایش ارزش پرتفوی کوتاه مدت شرکت است و دوره بازگشت سرمایه 20 ماه پیش بینی می شود.

در پایان مجمع، افزایش سرمایه سرچشمه با رای اکثریت حاضرین تصویب شد.

میلاد شمس در مجمع امروز  با اشاره به توجیهات  افزایش سرمایه شرکت گفت: با توجه به این افزایش سرمایه ، افزایش ارزش پرتفوی بورسی شرکت و افزایش مبلغ سرمایه گذاری در پرتفوی کوتاه مدت در دستور کار است. که پرتفوی کوتاه مدت به دلیل چابکی و امکان جابجایی  در صنایع مختلف  با عث چرخش بهتر نقدینگی در شرکت  خواهد شد و  همچنین با توجه به اینکه شرکت نهاد مالی تحت نظارت  سازمان  بورس شده است داشتن نقدینگی و افزایش سرمایه باعث  می شود که بتوانیم بهتر از ابزار های بازار سرمایه  استفاده کرده و امکان مشارکت در تاسیس صندوق های سرمایه گذاری را  فراهم کنیم.

شمس گفت: شرکت از سال 98، پروژه فلوتاسیون مس سرچشمه را  در دست اجرا دارد و اواخر سال 1400 این پروژه با ارزش4500میلیارد تومان به اتمام می رسد.  شرکت سرمایه گذاری از ابتدای سالی که  پیش رو داریم احتمالا  وارد پروژه فلوتاسیون سرباره خاتون آباد خواهد شد و بخشی از این افزایش سرمایه در جهت تجهیز کارگاه ، خرید و تامین لوازم و دستگاه هایی است که در پروژه مس خاتون آباد قرار می شود. به همین منظور منابع حاصل از اجرای  افزایش سرمایه را در پروژه خاتون آباد اجرا خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت گفت: از لحاظ سود آوری شرکت  ، هدف حفظ شرایط لازم برای تداوم سود آوری  و افزایش نرخ رشد آن است.  به عبارتی مدیریت می کوشد تا با حفظ شرایط  موجود بازار را به نحوی سازماندهی کند که سود آوری شرکت حفظ شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24