Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با در نظر گرفتن تأثیرات احتمالی توافقات و همچنین حذف ارز ترجیحی بر برخی از نمادها و گروه‌ها همچون نمادهای خودرویی، غذایی و زراعت انتظار ‌می‌رود که در گروه‌ها و نمادهای متاثر از این اخبار، معاملات متعادل و با تحرکات رضایت‌بخش دنبال شود...

بهانه جدید بورس برای ریزش

بورس24 : طی بازار امروز شاهد اقبال سرمایه‌گذاران به عموم نمادها و آغاز به کار شاخص با روندی صعودی بودیم. اما در نیمه دوم معاملات  و با افت قیمت دلار، روند قیمت‌ها به ویژه در نمادهای کامودیتی‌محوری همچون فلزی‌ها، معدنی‌ها و نفتی‌ها نزولی شد. البته از آنجا که بازار در شرایطی است که به اخبار بد واکنش نشان می‌دهد، گزارش ذوب نیز به افزایش عرضه به ویژه در صنعت فلزات اساسی کمک کرد.

بدین ترتیب شاخص کل در یک روز کم رمق دیگر با افت 0.3 درصدی به کار خود پایان داد.

اگرچه روند فرسایشی فعلی تا حدود زیادی ناشی از بی‌اعتمادی و تردید سرمایه‌گذاران به تحولات سیاسی و روند نرخ دلار و عدم اطمینان از وضعیت متغیرهای اقتصادی در آینده می‌باشد، اما تداوم این روند به سیاست‌گذاران امر این هشدار را می‌دهد که اگرچه قیمت‌ها در سطوح ارزنده‌ای بوده و توافق احتمالی می‌تواند وضعیت شرکت‌ها را بهتر و سرمایه گذاری را جذاب‌تر کند، اما راه برون‌رفت از وضعیت فعلی صرفا اقدامات زودگذر و اظهارات امیدبخش نیست و سیاست‌های این چنینی در قبال بازار، تنها شرایط را برای بازگشت روزهای باثبات سخت‌تر می‌کند.

اما با در نظر گرفتن روند عرضه و تقاضا طی ساعات پایانی معاملات و اتمام کار نمادهای پیشتاز بازار در قیمت‌هایی پایین‌تر از قیمت‌های پایانی و با در نظر گرفتن تأثیر اخبار مذاکرات و احتمال تداوم کاهش نرخ دلار، ممکن است بخشی از عرضه‌های امروز به بازار فردا سرایت کند.

البته با در نظر گرفتن تأثیرات احتمالی توافقات و همچنین حذف ارز ترجیحی بر برخی از نمادها و گروه‌ها همچون نمادهای خودرویی، غذایی و زراعت انتظار ‌می‌رود که در گروه‌ها و نمادهای متاثر از این اخبار، معاملات متعادل و با تحرکات رضایت‌بخش دنبال شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24