Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس تهران امروز را با لیدری پالایشی‌ ها و با برتری نسبی خریداران آغاز کرد. اما به مرور و با حضور فروشندگان، روند نماگرها نزولی شد...

فروشندگان مشغول کارند!

بورس24 : بورس تهران امروز را با لیدری پالایشی‌ ها و با برتری نسبی خریداران آغاز کرد. اما به مرور و با حضور فروشندگان، روند نماگرها نزولی شد. 

این روزها بحث مذاکرات داغ شده و از نزدیکی به توافق صحبت می‌ شود، با این حال دلار که از محدوده 30 هزار تومان تا محدوده 27 هزار تومان یک حرکت نوسانی را تجربه کرده در اواخر هفته به سطوح 28 هزار تومان بازگشت و تا حدودی از تردید معامله گران کاست.

اما از سویی بازار در شرایطی است که حرف درمانی کارساز نیست و در وضعیتی که حدود یک ماه از اعلام مصوبه ده‌ بندی حمایت از بورس می‌ گذرد، اقدامات عملی باید تعجیل یابد.

هر چند که گفته می‌ شود هنوز ابلاغیه‌ ای از سمت سازمان برنامه و بودجه ارسال نشده‌ و به نوعی بازار همچنان در میان بحث‌ های بودجه‌ ای و ده فرمان بورسی سرگردان است. 

علاوه بر این‌ ها در هفته اخیر بازار به دنبال محرکی از سمت صورت های مالی 9 ماهه بوده‌ است. اما گزارش‌ های کمتر از انتظار و افزایش هزینه‌ های انرژی در برخی صنایع بزرگ سبب شد تا حاشیه سود در برخی نمادهای شاخص کاهش یابد و با اینکه تعدادی از گروه‌ ها همچون پالایشی‌ ها و بسیاری از نمادهای کوچک گزارشات ایده‌ آلی را منتشر کرده‌ بودند، جو منفی در هفته گذشته به بازار سرایت کند.

اکنون نیز گمانه زنی‌ ها از افزایش احتمال قطعی گاز، بسیاری را منتظر گزارشات ماهانه صنایعی چون پتروشیمی‌ ها گذاشته‌ است. 

اکنون با توجه به روند عرضه و تقاضا در ساعات پایانی معاملات امروز و در شرایطی که قیمت آخرین معامله در اغلب نمادها پایین‌ تر از قیمت های پایانی بوده‌ است، انتظار تحرکات خاصی در بازار فردا نمی‌ توان داشت و احتمالا بازار فردا متعادل و با تحرکات سمت عرضه و کم رمق آغاز شود.

هر چند در ساعات پایانی ممکن است، تحرکات قابل قبول تری در برخی صنایع رقم بخورد.

سران سه قوه در نشست خود به میزبانی دفتر رئیس جمهور موضوعات داخلی و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند...برای اطلاع از روند نشست روی لینک کلیک کنید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24