Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با تمام این‌ها و با بررسی روند عرضه و تقاضا در بازار امروز انتظار می‌رود که بازار فردا نیز با تحرکات سمت تقاضا و با روندی مثبت و متعادل آغاز به کار کند، اما با توجه به این که بازار این روزها گوش به اخبار حرکت می‌کند و با توجه به این که بررسی داده‌های گذشته نگر بازار نشان می‌دهد که یکشنبه‌ها و در روز تعطیلی بازارهای جهانی فعالان محتاطانه‌تر عمل کرده و ممکن است با حضور کم و بیش خود در سمت عرضه در برخی صنایع معاملات را متعادل تر کنند، اگر فردا نیز کندل مثبتی برای شاخص ثبت شود می‌توان انتظار داشت بخشی از ریزش‌های شدید گذشته در این هفته جبران شود...

وقت جبران زیان ها در بورس

بورس24 : بازار سهام امروز نیز با برتری خریداران کاملا سبزپوش آغاز به کار کرد. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از ابتدا شاهد برتری تعداد و ارزش صفوف خرید نسبت به صفوف فروش بودیم. در نهایت نیز شاخص کل با رشد 2.4 درصدی به کار خود پایان داد و پس از مدت‌ها شاهد مثبت شدن تراز نقدینگی حقیقی‌ها بودیم.

امروز معاون اقتصادی رییس‌جمهور اعلام کرد که مقرر شده بندهایی از مصوبه 10 بندی حمایت از بورس به مجلس ارسال و بقیه به وزرا ابلاغ شود. اخبار مثبت اخیر و قرارگیری قیمت‌ها در سطوح جذاب کلیت بازار امروز را مثبت کرد.

اکنون اگرچه وقفه‌ای نه چندان طولانی در روند مذاکرات اتفاق افتاده، اما طرفین از نزدیکی به توافق خبر می‌دهند و این مساله چشم انداز مثبتی را پیش روی اغلب صنایع می‌گذارد.

برای اطلاع از اخبار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

اما در بازارهای جهانی مواضع فدرال رزرو در رابطه با سیاست‌های انقباضی در سال جاری میلادی، افزایش شاخص دلار را در پی داشته و سرمایه گذاران را نسبت به روند آتی بازارهای جهانی تیزبین‌تر کرده‌است. هرچند معتقدیم مساله این روزهای بازار بیشتر ناشی از مسائل ساختاری و اظهارنظرهای متناقض است نه بازارهای جهانی و مسائلی از این دست. 

حال با این که در حدود 17 ماه گذشته سهامداران برگشت‌های این چنینی را گاهاً به صورت موقت تجربه کرده‌اند، اما با وضعیت امروز بورس انتظار می‌رود که حداقل برای مدتی از ریزش‌های قابل توجه اخیر دور شویم. هرچند باید ببینیم این اخبار و جلسات تا چه میزان در تغییر رویکرد معاملات در روزهای پیش رو قدرت دارند.

برای دیدن تحلیل بورس جدید روی لینک کلیک کنید↪️

با تمام این‌ها و با بررسی روند عرضه و تقاضا در بازار امروز انتظار می‌رود که بازار فردا نیز با تحرکات سمت تقاضا و با روندی مثبت و متعادل آغاز به کار کند، اما با توجه به این که بازار این روزها گوش به اخبار حرکت می‌کند و با توجه به این که بررسی داده‌های گذشته نگر بازار نشان می‌دهد که یکشنبه‌ها و در روز تعطیلی بازارهای جهانی فعالان محتاطانه‌تر عمل کرده و ممکن است با حضور کم و بیش خود در سمت عرضه در برخی صنایع معاملات را متعادل تر کنند، اگر فردا نیز کندل مثبتی برای شاخص ثبت شود می‌توان انتظار داشت بخشی از ریزش‌های شدید گذشته در این هفته جبران شود.

برای اطلاع از مجامع بورسی این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

مطالب چشم انداز بورس فردا را اینجا بخوانید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24