Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با توجه به روند عرضه و تقاضا در انتهای بازار انتظار می‌رود که معاملات با روندی متعادل و سبز آغاز شود و بازار وضعیت قابل قبولی را تجربه کند. هرچند ممکن است تحت تاثیر اخبار مربوط به عدم حذف ارز ترجیحی در برخی صنایع، وضعیت معاملات در گروه‌های متاثر از این اخبار چالشی‌تر دنبال شود...

بورس امروز که خوب بود ؛ بورس فردا چه می شود؟

بورس24 : بازار سهام امروز را نیز با برتری خریداران سبزپوش آغاز کرد، با این حال خودرویی‌ها و فلزاتی‌ها نسبت به دیروز معاملات متعادل‌تری را آغاز کردند و غذایی‌ها، زراعتی‌ها و برخی دارویی‌ها نیز تحت تاثیر خبر عدم موافقت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی دارو و نهاده‌های دامی با عقب‌نشینی خریداران روبرو شدند.

با این وجود و در شرایطی که رفته رفته عرضه‌ها به میدان آمده و نمادهای شاخص خودرویی نیز در میانه بازار منفی شدند، شاخص کل روند مثبت خود را حفظ کرده و با رشد 2 درصدی روبرو شد.

اکنون روند افزایش تقاضای شکل گرفته از روز چهارشنبه در شرایطی تحت تاثیر خروجی مثبت اخبار و جلسات تداوم دارد که امروز با وجود اخبار عدم حذف ارز ترجیحی در صنایع نامبرده در بالا و برخی ابهامات برجامی از سویی و نزدیکی به سطح مقاومتی مهم پیش‌روی شاخص از سویی دیگر سرعت این رشد گرفته شد و از میانه بازار جریان معاملات متعادل‌تر شد.

با این که می‌توان انتظار داشت در این هفته و در شرایطی که چندروزی است از عرضه بالای حقوقی‌ها خبری نیست شرایط تاحدودی بهتر شود، اما تا زمانی که در حجم و ارزش معاملات تغییر محسوسی رخ نداده و نقدینگی قابل ملاحظه‌ای تزریق نشود نباید با قاطعیت از  بازگشت به شرایط رونق همزمان با ترمیم اعتماد سهامداران سخن گفت. کما این که می‌بینیم در روزهای این چنینی نیز سهامداران از وضعیت پورتفوی خود و میزان جبران ضررهایشان راضی نیستند و شرایط را به انداز کافی رضایت‌بخش ارزیابی نمی‌کنند.

اخبار بورس فردا را اینجا ببینید 

حال با توجه به روند عرضه و تقاضا در انتهای بازار انتظار می‌رود که معاملات با روندی متعادل و سبز آغاز شود و بازار وضعیت قابل قبولی را تجربه کند. هرچند ممکن است تحت تاثیر اخبار مربوط به عدم حذف ارز ترجیحی در برخی صنایع، وضعیت معاملات در گروه‌های متاثر از این اخبار چالشی‌تر دنبال شود.

چشم انداز بورس فردا اینجاست

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24