Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس کمیسیون اروپایی: به اوکراین حمله کنند، از سوئیفت بیرونشان می‌ کنیم پروژه خط لوله گازی را نیز متوقف خواهیم کرد، قطعا؛ حتما اتحادیه اروپا در حال بررسی احتمال خارج کردن روسیه از سامانه بانکداری بین‌ المللی سوئیفت و توقف کامل پروژه خط لوله گازی نورد استریم ۲ است...

اتحادیه اروپا، روسیه را تهدید کرد

بورس24رئیس کمیسیون اروپایی گفت، اتحادیه اروپا در حال بررسی احتمال خارج کردن روسیه از سامانه بانکداری بین‌المللی سوئیفت و توقف کامل پروژه خط لوله گازی نورد استریم ۲ است.

به نوشته روزنامه ینی شفق، اورزولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپایی همچنین گفت، در صورتیکه روسیه حمله‌ای نظامی علیه اوکراین ترتیب دهد، اتحادیه اروپا دست به این اقدامات می‌زند و مسکو را از سوئیفت بیرون می‌ کند و پروژه خط لوله گازی را نیز متوقف خواهد کرد.

اتحادیه اروپا و آمریکا در حال حاضر بر روی اقداماتی با هدف بازداشتن روسیه از اقدامی نظامی علیه کی‌یف کار می‌کنند؛ اما مسکو این اتهامات را نمی‌پذیرد.

برای اطلاع از اخبار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

اظهارات اخیر رئیس کمیسیون اروپایی با وجود گزارش‌هایی درباره این مساله مطرح شده که برخی از مسؤولان ارشد خارجی وضع تحریم‌های شدیدتر علیه روسیه در بخش‌هایی چون انرژی و مالی را رد می‌کنند و مخالف این مساله هستند و علتش را هم نگرانی از وضعیت اقتصاد اروپا و امنیت انرژی این قاره می‌دانند که ممکن است در صورت وضع چنین تحریم‌هایی علیه مسکو آسیب جدی ببیند.

برای دیدن تحلیل بورس جدید روی لینک کلیک کنید↪️

فون در لاین همچنین ادامه داد: کمیسیون اروپایی مسؤول تعیین، شکل گیری و توسعه تحریم‌ها در بخش اقتصادی، مال و تکنولوژی است. تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه تاثیرات مخربی دارند. بروکسل بزرگترین شریک تجاری مسکو است و ۷۵ درصد از سرمایه گذاری خارجی مستقیم در مسکو از جانب این اتحادیه است بنابراین، چنین اقدامات اقتصادی علیه مسکو مخرب هستند.

برای اطلاع از مجامع بورسی این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24