Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

وب سایت بانک تجارت با نمای جدید همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شد و از بیستم بهمن ماه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

سایت اینترنتی بانک تجارت با نمای جدید رونمایی شد

بورس24 : وب سایت بانک تجارت با نمای جدید همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شد و از بیستم بهمن ماه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مراسم رونمایی از وب‌سایت جدید بانک تجارت روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن ماه با حضور دکتر اخلاقی مدیر عامل، فرخ نژاد رئیس هیات مدیره، ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره، کیایی عضو هیات مدیره، کی لانی قائم مقام مدیرعامل و عضوهیات مدیره و سمیع و شریفیان معاونین مدیرعامل بانک تجارت برگزارشد.

برای مشاهده نبض بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

این وب‌سایت با هدف دسترسی سریع مشتریان به خدمات الکترونیک و تسهیلات بانک و همچنین همسان سازی با استانداردهای بین المللی، ارتباط موثر و بیشتر با مشتریان، سهامداران و بازدیدکنندگان با استفاده از گرافیک های مدرن و متفاوت از گذشته طراحی و با همان آدرس قبلی www.tejaratbank.ir در دسترس مشتریان قرار گرفت.

برای اطلاع از تحلیل بورس امروز تهران کلیک کنید↪️

سایت جدید بر اساس نیازسنجی از کاربران و مشتریان بانک طراحی و پیاده سازی شده است. واکنش‌گرایی در دستگاه های مختلف کامپیوتر، موبایل و تبلت، دسترسی سریع به لینک های خدمات بانکداری الکترونیک شامل همراه بانک، همراز و بانکداری الکترونیک از جمله مزایای طراحی سایت جدید است.

در طراحی جدید، مشتریان از روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه به راحتی می توانند به آخرین اطلاعات درباره تسهیلات و خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

برای اطلاع از اخبار ویژه بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: روابط عمومی بانک تجارت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24