Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت : نوع ماده اولیه مورد نیاز تولید در ذوب آهن اصفهان اختصاصی است و برخی از معادن کشور آن را دارا هستند. سال گذشته تلاش کردیم با ذوب آهن یک بسته تامین مواد اولیه آماده کنیم که هنوز هم پیگیر آن هستیم تا بتوانیم برای تامین مواد اولیه این کارخانه مادر صنعتی برنامه ریزی عملیاتی داشته باشیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو: قراردادهای بلند مدت برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن اصفهان را دستور کار داریم

بورس24 : وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت : نوع ماده اولیه مورد نیاز تولید در ذوب آهن اصفهان اختصاصی است و برخی از معادن کشور آن را دارا هستند. سال گذشته تلاش کردیم با ذوب آهن یک بسته تامین مواد اولیه آماده کنیم که هنوز هم پیگیر آن هستیم تا بتوانیم برای تامین مواد اولیه این کارخانه مادر صنعتی برنامه ریزی عملیاتی داشته باشیم.

وی افزود : تنظیم قراردادهای بلند مدت برای تامین پایدار مواد اولیه از معادنی که با این کارخانه همخوان هستند و همچنین اکتشافات جدید را در دستور کار داریم.

برای مشاهده نبض بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد : معدن ققنوس به سازمان صمت استان و معاونت امور معدنی برمی گردد اما ایمیدرو هم به عنوان سازمان توسعه ای هر کمک و حمایتی که بتواند برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن و جلوگیری از تعطیلی معدن داشته باشد، انجام می دهد.

برای اطلاع از اخبار ویژه بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : ما تلاش داریم در بخش هایی که محدوده های معدنی فعال وجود دارد از طریق پهنه ها،پروانه اکتشاف،قرارداد خرید تضمینی بین واحدهای خصوصی و ... عمل کنیم چرا که تنها به یک روش نباید اکتفا کرد که این موضوع هم نیازمند هماهنگی است.

وی اظهار داشت : برقراری مجدد مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن به این شرکت را پیگیر هستیم که انشاا... به زودی انجام می شود.

برای اطلاع از تحلیل بورس امروز تهران کلیک کنید↪️

منبع خبر: روابط عمومی ذوب آهن

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24