Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این تعداد در روزهای پایانی دی ماه تنها سه صندوق بود و حالا با گذشت سه هفته تعداد آن ها دو برابر شده است...

بررسی وضعیت «فیکس اینکام» ها

بورس24 : آخرین داده های وب سایت شرکت مدیریت فناوری بورس موسوم به فیپیران نشان می دهد که تعداد صندوق های فیکس اینکام دارای بازدهی منفی سه ماهه به 6 صندوق رسیده است.

این تعداد در روزهای پایانی دی ماه تنها سه صندوق بود و حالا با گذشت سه هفته تعداد آن ها دو برابر شده است.

البته در گزارشی که حدود سه هفته قبل توسط بورس24 منتشر شد به این موضوع و قابل پیش بینی بودن تداوم افت بازدهی صندوق های با درآمد ثابت اشاره شده بود.

با توجه به این که فیکس اینکام ها 15 درصد و حتی برخی تا 25 درصد از منابع خود را به سهام اختصاص داده اند و با در نظر گرفتن رکود بازار سهام، پیش بینی می شد که تعداد صندوق های فیکس اینکام با بازدهی منفی افزایش یابد.

از میان 97 صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت فعال ، بازدهی ماهانه 5 صندوق منفی است. گسترش فردای ایرانیان و مشترک صنعت و معدن در راس بیشترین بازدهی منفی ماهانه قرار دارند.

مشترک گنجینه الماس پایدار، گنجینه الماس بیمه دی و پیشگامان سرمایه نوآفرین نیز در رتبه های بعدی بازدهی منفی ماهانه حضور دارند.

بازدهی سه ماهه 6 صندوق فیکس اینکام نیز منفی شده است. پیشگامان سرمایه نوآفرین، مشترک صنعت و معدن، گنجینه داریوش، توسعه سرمایه نیکی، گسترش فردای ایرانیان و گنجینه الماس بیمه دی فیکس اینکام هایی هستند که بازدهی سه ماهه آن ها تا بیش از 2 درصد منفی است.

بازدهی 6 ماهه صندوق های پیشگامان سرمایه نوآفرین و مشترک صنعت و معدن هم منفی است و در مقیاس یک ساله نیز بازدهی پیشگامان سرمایه نوآفرین منفی است.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

جالب آن که حدود سه هفته قبل (روزهای پایانی دی ماه) تعداد صندوق های با درآمد ثابتی که بازدهی سه ماهه منفی داشتند تنها سه صندوق بود و حالا بر تعداد آن ها افزوده شده و به 6 صندوق رسیده است. تعداد صندوق هایی که بازدهی شش ماهه منفی دارند نیز سه هفته قبل تنها یک صندوق بود که حالا تعداد آن ها به دو صندوق اضافه شده است.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

اما نکته مهم تر آن است که صندوق های بادرآمد ثابت بزرگ در حاشیه امن قرار دارند که نشان دهنده مدیریت مناسب آن ها و اقدامات به موقع نظارتی سازمان بورس و اوراق بهادار است ، بنابراین صندوق های بادرآمد ثابت بزرگ مشکلی از بابت ارائه بازدهی ندارند و با بهبود نسبی بازار پیش بینی می شود که چند صندوق منفی کوچک ذکر شده هم بازدهی خود را سبز کنند.

اخبار صندوق های بورس

صندوق با درآمد ثابت

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24