Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

از چهار سامانه کاربردی شامل سامانه مدیریت بدهی‌ها و اوراق بازار پول و سرمایه، سامانه سفته و برات الکترونیکی، سامانه رصد تسهیلات تبصره ۱۸ و سامانه خزانه‌داری و نظارت مالی با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، فطانت مدیرعامل بانک آینده و جمعی دیگر از مدیران‌عامل بانک‌ها بهره‌برداری شد.

محمد فطانت: سفته الکترونیکی تحولی بزرگ برای زنجیره تأمین منابع تولید کشور است

بورس24 : از چهار سامانه کاربردی شامل سامانه مدیریت بدهی‌ها و اوراق بازار پول و سرمایه، سامانه سفته و برات الکترونیکی، سامانه رصد تسهیلات تبصره ۱۸ و سامانه خزانه‌داری و نظارت مالی با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، فطانت مدیرعامل بانک آینده و جمعی دیگر از مدیران‌عامل بانک‌ها بهره‌برداری شد.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

در آیین بهره‌برداری از سامانه سفته و برات الکترونیکی، فطانت مدیرعامل بانک آینده در حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، بهره‌برداری از این سامانه را تحولی بسیار بزرگ در کشور برای آحاد مردم، به‌ویژه صنعت‌گران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی دانست.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وی با قدردانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان متولی و راهبر این اقدام ارزش‌مند، آن‌را هدیه بزرگی به تمامی تولید‌کنندگان و صنعت‌گران کشور دانست که در زنجیره تولید قرار دارند.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

مدیرعامل بانک آینده با اشاره به این‌که باید مزایا و ظرفیت‌های این سامانه به‌خوبی برای مردم تبیین شود، به‌دلیل این‌که انجام چنین کاری سال‌ها مورد تقاضا بوده است، بنابراین مورد استقبال عموم فعالان اقتصادی قرار خواهد گرفت.

فطانت، اظهار کرد: این سامانه دارای ظرفیت بسیار مناسبی برای تحقق الکترونیکی کردن قراردادهای بانکی است.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت و رونق تولید، این سامانه را گام دیگری در راستای تقویت تولید و استفاده از ظرفیت‌های برات که یکی از بهترین ابزار زنجیره تأمین منابع کشور است دانست.

قابلیت‌های نقل‌و‌انتقال و تقسیم آن و هم‌چنین، تنزیل آن نزد سیستم بانکی و چرخش در زنجیره تأمین منابع تولید کشور از دیگر قابلیت‌های سامانه سفته و برات الکترونیکی است که دکتر فطانت از آن‌ها نام برد.

یادآور می‌شود؛ چندی پیش بانک آینده، به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده خدمت نوین «برات و سفته الکترونیکی»، از سامانه عملیاتی این خدمت رونمایی کرده بود.

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

لازم به‌ذکر است؛ پیش از این نیز بانک آینده در شهریورماه سال‌جاری، به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات مذکور، موفق به عملیاتی نمودن فاز اول خدمات فوق در همکاری با وزارت اقتصاد و دارایی شده بود.

منبع خبر: روابط عمومی بانک آینده

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24