Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سهامداران به رویدادهای مثبت شرکت دقت کنند

مدیرعامل «فجهان» : ما یک سهم بلند مدتی هستیم

بورس24 : سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان در پایان تابستان سال جاری برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه شد با قیمت 550 تومان ، سهامی که با توجه به پتانسیل های در اختیار می تواند چشم انداز خوبی را برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد ، آن هم در این روزها که زیر قیمت عرضه اولیه در حال معامله است.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

علی عباسلو مدیرعامل «فجهان» درباره آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت به بورس24 این طور توضیح داد و گفت: در حال حاضر تولید و فروش مجموعه در شرایط مطلوبی است و  فروش شرکت به نسبت سال مالی گذشته در حدود 60 درصد افزایش داشته است و پروژه های ما نیز با قدرت در حال پیشروی است. علی رغم این که قیمت آهن اسفنجی همچنان بالاست اما مشکلی برای تامین مواد اولیه و تولید نداریم.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

عباسلو در ادامه افزود:  در سال مالی جاری روند صادرات ما نیز مطلوب بوده است  و از نظر تناژی و هم از نظر مبلغ صادرات با افزایش صادرات روبرو هستیم و برنامه داریم تا پایان سال نیز مقادیر خوبی صادرات داشته باشیم که با توجه به قیمت های جهانی می تواند آثار مثبتی بر عملکرد ما داشته باشد.


برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

افزایش سرمایه ای در پیش است؟

وی در ادامه افزود: با توجه به پروژه های در دست اجرا پیشنهاد افزایش سرمایه از محل مطالبات و سود انباشته را نیز مطرح کردیم و در حال طی مراحل اداری برای اخذ مجوز های لازم هستیم تا این افزایش سرمایه سریع تر نهایی شود و برای برگزاری مجمع مهیا شویم.

مدیرعامل «فجهان» در باره طرح های توسعه ای هم گفت:  همانطور که پیش تر نیز اعلام کردیم دو کارخانه احیا در دست ساخت داریم که  تا سه سال آتی به بهره برداری کامل خواهد رسید و این اقدام ظرفیت تولید آهن اسفنجی ما را تا 4 برابر افزایش می دهد که با توجه به ارزش افزوده ای که ایجاد می شود سودآوری ما را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد.

عباس لو در خصوص قیمت صادراتی شمش هم گفت:  قیمت شمش روند خوبی را طی کرده و اکنون در سطوح 590 تا 600 دلار به ازای هر تن است و با توجه به استراتژی فروشی که در مجموعه پیاده سازی کردیم از این فرصت استفاده کردیم و در کنار تامین نیاز بازار داخل صادرات خوبی به بازار های جهانی داشتیم.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وی درباره قیمت سهام نیز گفت: در یک سال اخیر روند بازار نزولی بود و شاهد خروج نقدینگی از بازار بودیم.بر همین اساس سهام ما نیز با نوسانات منفی روبرو بود  اما با توجه به طرح های توسعه ای که در دست اجرا داریم و پتانسیل های موجود در مجموعه سرمایه گذاری با دید بلند مدت در سهام «فجهان» می تواند بازدهی خوبی به همراه داشته باشد و «فجهان» یک سهم بلند مدت است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24