Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل بیمه پاسارگاد: در صورت حل مسائل برجام شرکت های بیمه گر مجددا می توانند به بازارهای بین المللی به منظور بیمه های اتکایی ورود کنند، زمینه های سرمایه گذاری تقویت می شود و بیمه پاسارگاد با توجه به منابع مالی قوی ای که در اختیار دارد می تواند از این طریق خلق ارزش قابل توجهی داشته باشد.

منتظر گزارش زمستانی و البته غافل گیر کننده بیمه پاسارگاد باشید

بورس24 : سهام بیمه پاسارگارد جزو معدود سهامی است که در یک سال اخیر با وجود ریزش کلی بازار بازدهی قابل توجهی را نصیب سهامداران خود کرده و همواره سهامی نقد شونده بوده است. «بپاس» جزو معدود سهام بازار است که علی رغم تمام نوسانات بازار همواره شاهد روندی با ثبات و به دور از هیجان و نقد شونده بوده است.

این شرکت بیمه ای بر اساس عملکرد منتشر شده توانسته بر اساس بودجه پیش بینی شده گام بردارد و روند صعودی عملکردی را در صورت های مالی ثبت کرده است.

معصوم ضمیری مدیرعامل بیمه پاسارگاد در توضیح عملکرد نه ماهه این شرکت به بورس24 گفت: در سال مالی جاری بر اساس برنامه پیش بینی شده حرکت کردیم. در بودجه رشد حدود 47 درصدی درآمد حق بیمه را در نظر گرفته بودیم که در گزارش نه ماهه به اهداف ترسیم شده رسیدیم و بر اساس آنچه در برنامه داریم انتظار داریم تا پایان سال این پیش بینی عملیاتی شود.

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وی درباره سرمایه گذاری های شرکت نیز گفت: بر اساس برنامه ای که داشتیم در بخش سرمایه گذاری نیز به درآمدهایی که مد نظر ما است دست خواهیم یافت و از آنجا که سرمایه گذاری های ما در بازار سرمایه، هدفمند و با شناخت کافی انجام پذیرفته است پرتفوی سرمایه گذاری بورسی ما ارزش افزوده خوبی دارد. همچنین بر اساس استراتژی سرمایه گذاری که در مجموعه پیاده سازی شده است تمام سود پرتفوی سرمایه گذاری شرکت (بورسی و غیر بورسی) که رقم خوبی هم هست در یک دوره بلند مدت شناسایی می شود نه به صورت یکباره.

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

مدیرعامل بیمه پاسارگاد به قیمت سهام «بپاس» نیز اشاره کرد و گفت: عرضه و تقاضا یکی از مواردی است که بر قیمت سهام اثر گذار است. از طرفی نگاه حاکم از سوی گروه مالی پاسارگاد بر سهام شرکت های گروه به نحوی است که حداقل هیجان را در سهام شاهد باشیم که این خود منجر به اعتماد سازی در بین سهامداران خرد می شود.

او به نسبت قیمت به سود نماد «بپاس» اشاره کرد و گفت: این نسبت در تابلو معاملات بر اساس عملکرد نه ماهه سال جاری و عملکرد سه ماهه پایانی سال مالی گذشته است. بر اساس عملکرد سال گذشته عمده درآمدهای ما در سه ماهه سوم سال مالی بود و پس از آن نیز بازار سهام با افت روبرو شد. از طرفی اما امسال عمده درآمدهای ما در سه ماهه پایانی محقق خواهد شد و شاهد کاهش قابل توجهی در نسبت P  بر E  خواهیم بود.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد در خصوص تأثیرات به نتیجه رسیدن احتمالی برجام بر عملکرد شرکت های بیمه ای و به خصوص بیمه پاسارگاد هم گفت: تأثیر گشایش های بر جامی بر صنعت بیمه به سه بخش تقسیم می شود. اول اینکه متاثر از برجام شاهد رونق اقتصادی باشیم و واردات کالا افزایش داشته باشد که این امر می تواند در رشته های بیمه ای مانند باربری اثر گذار باشد و حق بیمه های باربری را افزایش دهد.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

دوماً کارخانه های متأثر از برجام فعال تر شوند که بر همین اساس درآمد رشته های بیمه ای مانند حق بیمه های آتش سوزی افزایش پیدا می کند. و سوماً  در صورت حل مسائل برجام شرکت های بیمه گر مجدداً می توانند به بازار های بین المللی به منظور بیمه های اتکایی ورود کنند، زمینه های سرمایه گذاری تقویت می شود و بیمه پاسارگاد با توجه به منابع مالی قوی ای که در اختیار دارد می تواند از این طریق خلق ارزش قابل توجهی داشته باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24