Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جیان پیترو بندیتی مدیرعامل گروه دنیلی ایتالیا تجربه جهانی 6 دهه ای در تولید فولاد و نوآوری تکنولوژی برای صنعت دارد. او به بیان مطالب در مورد روند فولادسازی و سود مرتبط با تولید آن به خصوص از اوایل شیوع کرونا، تولید فولاد سبز پرداخته و از برخی فناوری های کلیدی برای دستیابی به این مهم صحبت کرده است.

رئیس هیئت مدیره دنیلی ایتالیا: فولادی ها این همه سود را چگونه می خواهند خرج کنند؟!

بورس24 : جیان پیترو بندیتی مدیرعامل گروه دنیلی ایتالیا تجربه جهانی 6 دهه ای در تولید فولاد و نوآوری تکنولوژی برای صنعت دارد. او به بیان مطالب در مورد روند فولادسازی و سود مرتبط با تولید آن به خصوص از اوایل شیوع کرونا، تولید فولاد سبز پرداخته و از برخی فناوری های کلیدی برای دستیابی به این مهم صحبت کرده است.

بندیتی می گوید: در این ماه ها هر فولادسازی باید خوشحال باشد، چرا که با شروع همه گیری کرونا تقاضای بالا و افزایش قیمت محصولات فولادی موجب شد تا آن ها به سود بالایی دست یابند تا جایی که خود من نمی دانم که این میزان از پول باید کجا و چگونه خرج شود!

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

بندیتی در حالی که اغلب شوخ طبعی خود را نشان می دهد، در مورد سودآوری دنیلی و رفاه هزاران نفر از نیروهای کار بین المللی مجموعه خود جدی صحبت می کند. افراد اندکی در صنعت فولاد هستند که تجربه عمیق و طولانی مدتی در این عرصه داشته باشند اما بندیتی با تجربه بیش از 60 ساله از زمانی که کار خود را در 1961 شروع کرد همواره همراه با فولاد بوده است. او پس از مدتی مهندس پروژه و پس از آن مدیر فروش این شرکت در سال 1977 شد که در حال حاضر هم به مدت 18 سال است که ریاست هیئت مدیره دنیلی را بر عهده دارد.

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

مدیرعامل دنیلی در رابطه با فولاد سبز و کاهش هزینه های عملیاتی هم راستا با آن صحبت کرده که این شرکت در حال اجرای پروژ های مختلف فولادی در روسیه، بلژیک و چین است که در بخش بعدی به معرفی هرچه بیشتر پروژه ها و اقدامات در دست آن می پردازیم.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: معدن 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24