Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: اصرار باشگاه استقلال برای محاسبه کمپ موسوم به مرحوم حجازی در ارزشگذاری، عرضه سهام دو باشگاه در فرابورس ایران را به تاخیر خواهد انداخت.

یک مقام پرسپولیس: هرگونه تغییر در ارزشگذاری به بعد از عرضه موکول گردد

بورس24 : یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: اصرار باشگاه استقلال برای محاسبه کمپ موسوم به مرحوم حجازی در ارزشگذاری، عرضه سهام دو باشگاه در فرابورس ایران را به تاخیر خواهد انداخت.

علی عطایی معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با بورس24 با بیان این که درصورتی که باشگاه استقلال اصرار به اضافه شدن کمپ حجازی به دارایی ها کُند، برنامه عرضه ۱۵ اسفند ماه به تاخیر می افتد ، توضیح داد : فرآیند واگذاری سرخابی ها مراحل گوناگون و گسترده ای دارد که تاکنون با همکاری و همراهی کلیه سازمان های ذی ربط و به سختی گذرانده شده. یکی از این مراحل که حدود ۱۵ روز پیش به اتمام رسید ، تهیه گزارش ارزش گذاری دو باشگاه توسط کارشناسان خبره و رسمی دادگستری بود.

وی گفت: ارزش باشگاه های استقلال و پرسپولیس شامل ارزش روز دارایی ها به همراه برند است که در این گزارش لحاظ شده، اما کلیه مراحل بر این مبنا برنامه ریزی و ادامه یافته است و افزودن هر گونه دارایی باید به بعد از واگذاری و در قالب افزایش سرمایه موکول گردد. در غیر این صورت گزارش قیمت گذاری، جلسه هیات واگذاری جهت تصویب قیمت گذاری جدید، گزارش توجیهی افزایش سرمایه، تمامی فرم های تکمیل شده و ارسال شده برای شرکت فرابورس و سایر مراحل واگذاری، باید تجدید شده و به طور قطع به دلیل زیاده خواهی های برخی در مخدوش کردن پروتکل ها و استانداردها شاهد تاخیر در واگذاری خواهیم بود.

عطایی گفت: در صورت بروز این اتفاق، در روند عرضه اختلال ایجاد خواهد شد و وعده عرضه ۱۵ اسفند ماه محقق نخواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24