Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هیجانی و احساسی سهام خرید و فروش نکنید مدیر عامل فرابورس ایران در برنامه «گفتگوی ویژه خبری» شبکه دو سیما درباره جزئیات پذیره‌ نویسی سهام سرخابی‌ ها توضیح داد...

فدایی: تمامی اطلاعات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روی کدال برای همگان قابل دسترس است

بورس24 : مدیر عامل فرابورس ایران در برنامه «گفتگوی ویژه خبری» شبکه دو سیما درباره جزئیات پذیره‌ نویسی سهام سرخابی‌ ها توضیح داد.

او با اشاره به اینکه شورای عالی بورس در اردیبهشت ماه سازمان بورس و اوراق بهادار را مکلف به سهامی عام و عرضه کردن استقلال و پرسپولیس کرد گفت: طبق قانون هر شرکتی که نزد سازمان بورس به ثبت رسید باید قابلیت معامله پیدا کند.

فدایی عنوان کرد: بازار پایه که با عنوان درج از آن یاد می‌شود به لحاظ استاندارد دارای سهل‌ترین ها است و باشگا‌ه‌ها شرایط عمومی را داشتند.

او اضافه کرد: در بازار پایه سه تابلوی زرد و قرمز و نارنجی داریم، شرکتی که حایز شرایط قرمز و زرد نباشد در  بازار نارنجی درج می شود که سرخابی‌ها در بازار نارنجی درج شدند.

مدیر عامل فرابورس ایران با اشاره به اینکه تمامی اطلاعات مالی دو باشگاه روی کدال برای همگان قابل دسترس است عنوان کرد: از مدیران دو باشگاه و بازیکنان و پیشکسوتان خواهش دارم از تهییج عواطف خودداری کنند. هر توصیه به خرید و فروش باید با مجوز سازمان بورس باشد. 

او همچنین خطاب به مردم عنوان کرد: چه در سهام استقلال و پرسپولیس و چه سایر سهام‌ مردم از خرید و فروش هیجانی و احساسی خودداری کنند و و با دانش و تحلیل و بررسی اطلاعات شرکت معامله کنند. 

اخبار مرتبط :

منبع خبر: فرا رسانه

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24