Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با توجه به گفته‌های بالا و از آنجا که روند عرضه و تقاضا تا انتهای معاملات به نفع خریداران ارزیابی شد، به نظر می‌رسد که بازار سهام روز معاملاتی آتی را متعادل و با حضور فعال خریداران آغاز کند و در شرایطی که تداوم نوسانات مثبت کامودیتی‌ها می‌تواند فردا نیز همچون امروز توجه معامله‌گران را به نمادهای کامودیتی‌محور جلب نماید، احتمالاً فردا معاملاتی متعادل و رو به جلو در کلیت بازار بویژه در صنایع متاثر از اخبار مثبت گفته شده را شاهد باشیم...

پیش بینی بورس در 16 اسفند 1400 / خریدار قدرت می گیرد

بورس24 : بازار سهام  امروز را با برتری خریداران در کلیت بازار آغاز کرد.

پالایشی‌ها در واکنش به رشد قیمت جهانی نفت از همان ابتدا راه افزایش قیمت را در پیش گرفتند و با رشد متعادل صنایع متاثر از برجام، فلزی‌ها و اوره‌ای‌ها شاخص کل از مرز کانال 1.3 میلیون واحد عبور کرد. امروز با ورود بیش از 280 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار، جریان ورود پول به بورس تقویت شد.

اما اتفاق مهم امروز خبر رفع یک مولفه ابهام‌ برانگیز جدی بود. خبر تصویب حذف ارز 4200 تومانی با ایجاد هیجان خرید در صنایع متاثر از این خبر چون دارویی‌ها، زراعتی‌ها و غذایی‌ها، جانی دوباره به تقاضا در این گروه‌ها داد. از سویی با مرور اخبار، احیای برجام کاملاً در دسترس به نظر می‌آید.

اکنون با این که دلار در بازار آزاد نزولی شده است ، اما با توجه به اهمیت سطوح دلار نیمایی برای شرکت‌های کامودیتی‌محور، این نمادها فعلاً واکنش خوبی به جهش قیمتی کامودیتی‌ها داده‌اند. بدین‌ترتیب با وجود برخی ابهامات، اکنون مولفه‌های بنیادی و اثرگذار زیادی به نفع بازار قلمداد می‌شوند و منطقاً در روزهای آتی و با تداوم اخبار مثبت شاهد روزهای بهتر و معاملات رو به بالا در اغلب صنایع باشیم.

بنابراین با توجه به گفته‌های بالا و از آنجا که روند عرضه و تقاضا تا انتهای معاملات به نفع خریداران ارزیابی شد، به نظر می‌رسد که بازار سهام روز معاملاتی آتی را متعادل و با حضور فعال خریداران آغاز کند و در شرایطی که تداوم نوسانات مثبت کامودیتی‌ها می‌تواند فردا نیز همچون امروز توجه معامله‌گران را به نمادهای کامودیتی‌محور جلب نماید، احتمالاً فردا معاملاتی متعادل و رو به جلو در کلیت بازار بویژه در صنایع متاثر از اخبار مثبت گفته شده را شاهد باشیم.

برای اطلاع از رشد بورس فردا روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از بازار ارز امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از علت افزایش قیمت دلار و سکه روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24