Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

روسیه تنها در یک صورت عملیات نظامی خود را متوقف خواهد کرد اوکراین به درگیری خاتمه دهد؛ درخواست های مسکو هم محقق شود در این بیانیه آمده است، پوتین گفته این عملیات طبق طرح و برنامه ادامه می یابد و ابراز امیدواری کرده که مذاکره کنندگان اوکراینی...

بیانیه کرملین: هر گونه تلاش کی‌ یف برای طولانی کردن مذاکرات بی ثمر است

بورس24کرملین در بیانیه‌ ای با اشاره به گفتگوی تلفنی اردوغان – پوتین اعلام کرد، روسیه تنها در صورتی عملیات نظامی خود را متوقف میکند که اوکراین به درگیری خاتمه دهد و درخواست های مسکو محقق شود.

در این بیانیه آمده است، پوتین گفت این عملیات طبق طرح و برنامه ادامه می یابد و ابراز امیدواری کرد که مذاکره کنندگان اوکراینی، رویکردی سازنده‌ تر در مذاکرات اتخاذ کنند و واقعیت میدانی را در نظر بگیرند.

برای اطلاع از رشد بورس فردا روی لینک کلیک کنید.↪️

رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت، هرگونه تلاش کی‌یف برای طولانی کردن مذاکرات بی ثمر است. او همچنین به اردوغان گفت که مسکو آماده کمک‌رسانی به آنکارا در تخلیه اتباع ترکیه از مناطق شاهد درگیری در اوکراین است. 

رئیس جمهوری روسیه همچنین اردوغان را در جریان "پیشرفت عملیات نظامی ویژه" کشورش در اوکراین، از جمله "اهداف و ماموریت‌ های کلیدی آن" قرار داد. 

برای اطلاع از علت افزایش قیمت دلار و سکه روی لینک کلیک کنید.↪️

در بیانیه کرملین آمده است: ولادیمیر پوتین به اردوغان از پیشرفت عملیات ویژه نظامی برای حفاظت از دونباس اطلاع داد، رویکردها و ارزیابی های اصولی را در این زمینه تشریح کرد، اهداف و اهداف اصلی تعیین شده را به تفصیل توضیح داد. نیروهای مسلح روسیه تمام تلاش خود را برای حفظ جان مردم و تضمین امنیت غیر نظامیان انجام می‌ دهند. حملات هدفمند منحصراً بر روی تأسیسات زیر ساخت نظامی انجام می شود.

برای اطلاع از بازار ارز امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24