Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با این که این روزها وابستگی روند بازار به اخبارلحظه‌ای می‌تواند از اعتبار گمانه‌زنی از بازار روز آتی بکاهد، اما برای فردا احتمالاً معاملاتی متعادل، محتاطانه و شبیه به معاملات امروز را با حرکت نماگرها در دامنه محدود شاهد باشیم...

پیش بینی بورس در روز چهارشنبه 25 اسفند / نکاتی که باید بدانید...

بورس24 : بازار سهام امروز شاهد آغازی متعادل بود و در ادامه با افزایش نسبی تقاضا و به لطف خودرویی‌ها و بانکی‌ها شاخص کل بیش از 2490 واحد پیشروی کرد.

با این که فضای انتظاری برای تعیین سرانجام مذاکرات وین همچنان مشاهده می‌شود اما تحت تاثیر اخبار سفر وزیر امور خارجه به روسیه، امروز صنایع متاثر از برجام با اقبال خوبی مواجه شدند.

در این میان اما ابهام در ادامه روند بازارهای جهانی تصمیم‌گیری را برای فعالان کمی سخت کرده‌است. نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات روسیه و اوکراین دیده می‌شود، نشانه‌هایی که سبب افت قیمت کامودیتی‌ها و رسیدن قیمت نفت برنت به نزدیکی 100 دلار شده‌است.

همین عامل موجب فشار نسبی عرضه در پالایشی‌ها و برخی نمادهای کامودیتی‌محور گردید.

اما شاید یکی از مهمترین رخدادها در این هفته جلسه فدرال رزرو آمریکا برای تصمیم‌گیری در خصوص نرخ بهره باشد. رخدادی که به دلیل اثرگذاری تصمیمات آن بر بازارهای جهانی، توجه فعالان این بازارها را به خود جلب کرده‌است.

این ها عواملی بودند که دانستنشان برای چینش پرتفوهای معامله‌گران خالی از لطف نیست. اما با این وجود آنچه که واضح است آن است که فروش در این برهه و آن هم در شرایطی که بازار سرمایه به زعم اغلب کارشناسان انگیزه برای صعود کم ندارد، منطقی نیست. حال به مرور ابهامات در حال برداشته‌شدن هستند و احتمالاً سال آینده بورس وضعیت به مراتب بهتر و امیدوارکننده‌تری خواهدداشت.

با این که این روزها وابستگی روند بازار به اخبارلحظه‌ای می‌تواند از اعتبار گمانه‌زنی از بازار روز آتی بکاهد، اما برای فردا احتمالاً معاملاتی متعادل، محتاطانه و شبیه به معاملات امروز را با حرکت نماگرها در دامنه محدود شاهد باشیم.

مشاهده گزارش کامل

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24