Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برنامه و استراتژی های سیمان لار سبزوار در حوزه معدن مشخص شد. این شرکت با ورود به یک شرکت معدنی، راه را برای ورود به حوزه های دیگر معدن هموار می‌کند.

جزئیاتی جدید از برنامه های سیمان لار سبزوار برای ورود به حوزه معدن

بورس24 : برنامه و استراتژی های سیمان لار سبزوار در حوزه معدن مشخص شد. این شرکت با ورود به یک شرکت معدنی، راه را برای ورود به حوزه های دیگر معدن هموار می‌کند.

محمد حسین مجیدی، مدیر عامل سنجش سهام سیمان لار سبزوار و عضو هیات مدیره سیمان لار سبزوار در خصوص معافیت مالیاتی شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: با توجه به اینکه کارخانه در یک منطقه محروم واقع شده و از ابتدای تاسیس شرکت معافیت مالیاتی ۱۰ ساله داشته، با پیگیری هایی که انجام شد و طبق بخشنامه ها و آئین نامه هایی که وجود داشت،  موفق شدیم که معافیت مالیاتی شرکت را تمدید نماییم.

برای ورود به اتاق گفتگو در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وی افزود: این معافیت مالیاتی شامل عملکرد سود و زیانی شرکت خواهد شد و موضوع مالیات بر ارزش افزوده و سایر موارد مالیاتی موضوع این معافیت نیست.به عنوان مثال برای شرکت اصلی حدودا ۱۰۰ میلیارد تومان و در شرکت فرعی و تلفیق ۴۵ میلیارد تومان سود داشتیم.

وی گفت: در راستای اینکه بتوانیم دارایی های خود را به دارایی های مولدتر تبدیل کنیم برخی از املاک تجاری واقع در مشهد را که از سال ۹۲-۹۳ در قبال تهاتر منتقل شده بود بعد از پیگیری‌هایی که انجام شد و با توجه به اینکه شرایط بازار مسکن و بخش مسکن تجاری در شرایط رکودی بود  را به دارایی‌های مولد‌تر تبدیل کردیم.

برای اطلاع از اخبار لحظه ای بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

عضو هیات مدیره سیمان لار سبزوار گفت: در راستای تبدیل این دارایی‌ها به دارایی‌های مولد‌تر، فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله  خرید کِشنده‌ها مطرح شد و در بخشی از این دارایی‌ها، بحث خرید یک مجموعه گردشگری و خرید40 درصد سهام یک شرکت معدنی بود که شامل یک معدن اصلی و ۶ معدن فرعی می شود. البته بخشی به صورت قراردادی، و بخش زیادی را به صورت تهاتر با املاک انجام دادیم.

وی با اشاره به خرید یک شرکت معدنی افزود: با پیگیری های انجام شده، شرکت به عنوان یک هیات مدیره تاثیر گذار در شرکت گوهرکاوان (شرکت سنجش) ورود خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم از این فضا استفاده کنیم. طبق بودجه و برسی‌های انجام شده مبنی بر سودسازی آینده شرکت ، طبق نظر کارشناسی برآورد می شود که در سال اول ۶۰-۷۰ میلیارد فروش داشته باشیم. هرچند درحال حاضر نمی توان قضاوت کرد چرا که به هر حال هزینه هایی هم  داشته ایم و می تواند دستخوش متغیرهایی مانند افزایش حقوق و دستمزد امسال باشد.

وی افزود: اما انتظار داریم در یک بازه ۲ -۳ ساله، بازگشت سرمایه‌ داشته باشد و امیدواریم شامل سودآوری برای شرکت شود.

عضو هیات مدیره شرکت سیمان لار سبزوار گفت: با توجه به اینکه این معدن در استان کرمان واقع شده و کرمان هم یکی از استان های مهم معدنی در کشور است، برنامه داریم در حوزه‌های دیگری همچون معدن سنگ‌آهن، معدن مس و معادن دیگری ورود کنیم. از این پس  با توجه به ورود به این  شرکت معدنی اخیر به حوزه‌های معدنی دیگری هم  ورود خواهیم کرد.

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا اینجا کلیک کنید...↪️

وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه ای برای ورود این شرکت‌ها به بازار سرمایه دارید؟ گفت: قطعا این برنامه پیگیری خواهد شد. البته شرکت‌ها در حال حاضر شرکت‌های بزرگی نیستند که بتوانیم با توجه به شرایط در بازار سرمایه پذیرش کنیم اما با هدف بزرگ کردن شرکت‌ها ان شاءالله در فاز بعد حتما برنامه ورود به بازار سرمایه دنبال می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24