Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ما هرگز به دوستان خود در عرصه سیاست خیانتی نخواهیم کرد واشنگتن آماده سرعت بخشیدن به احیای برجام است؛ هدف دارند می خواهند هر چه سریع تر برنامه را احیا کنند، تا روسیه مجازات شود وزیر امور خارجه روسیه گفت، که مسکو در احیای برجام که راه را برای بازار جهانی نفت ایران باز می کند، به دنبال منافع خود خواهانه نیست...

لاوروف: ایران کشوری است که به ما بسیار نزدیک است

بورس24سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو در احیای برجام که راه را برای بازار جهانی نفت ایران باز می کند، به دنبال منافع خود خواهانه نیست. وی در پاسخ به سئوالی درمورد اینکه آیا احیای برجام با توجه به بازگشت نفت ایران به بازار به نفع روسیه است؟، گفت: ما هرگز به دوستان خود در عرصه سیاست خیانت نمی‌کنیم. ونزوئلا دوست ما است و ایران کشوری است که به ما بسیار نزدیک است.  

لاوروف در پاسخ به سئوالی درمورد اینکه آیا احیای برجام با توجه به بازگشت نفت ایران به بازار به نفع روسیه است؟، گفت: ما هرگز به دوستان خود در عرصه سیاست خیانت نمی‌کنیم. ونزوئلا دوست ما است و ایران کشوری است که به ما بسیار نزدیک است.

وی افزود: «شما ببینید که آنها [آمریکایی‌ها] واقعاً چه می‌کنند، تلاش می‌کنند با روسیه دشمنی کنند و به آن درس عبرت بدهند. آه، خوب، چه رژیم کاراکاس باشد. چه ایران باشد، فقط می خواهند هر چه سریعتر برنامه را احیا کنند تا روسیه را مجازات کنند.»

لاوروف اضافه کرد: آمریکایی‌ها در مورد نفت و گاز با عربستان سعودی، امارات و قطر تماس گرفته‌اند. همه این کشورها، درست مانند ونزوئلا و ایران، به صراحت گفتند: وقتی درباره مسائل مربوط به ظهور بازیگران جدید در بازار نفت بحث می‌کنیم، همه ما به فرمت اوپک پلاس متعهد هستیم، جایی که سهمیه‌های هر بازیگری مورد بحث و توافق قرار می‌گیرد.»

لاوروف گفت: «در حال حاضر، دلیلی نمی بینم که باور کنم این مکانیسم ممکن است به نحوی از بین برود. هیچ کس علاقه ای به آن ندارد.»

برای ورود به اتاق گفتگو در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا اینجا کلیک کنید...↪️

برای اطلاع از اخبار لحظه ای بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24