Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

عربستان سعودی جایگاه خود به عنوان بزرگترین صادرکننده نفت به چین را که در دسامبر به دست روسیه افتاده بود، در دو ماه نخست سال ۲۰۲۲ پس گرفت.

عربستان بزرگترین صادرکننده نفت به چین شد

بورس24 : عربستان سعودی جایگاه خود به عنوان بزرگترین صادرکننده نفت به چین را که در دسامبر به دست روسیه افتاده بود، در دو ماه نخست سال ۲۰۲۲ پس گرفت.

آمار اداره کل گمرک چین نشان داد واردات نفت عربستان به چین در ژانویه و فوریه به ۱۴.۱۶ میلیون تن معادل ۱.۸۱ میلیون بشکه در روز بالغ شد که در مقایسه با ۱.۸۶ میلیون بشکه در روز در مدت مشابه سال ۲۰۲۱، سه درصد کاهش داشت.

واردات نفت چین از روسیه در دو ماه نخست سال ۲۰۲۲ به ۱۲.۶۷ میلیون تن معادل ۱.۵۷ میلیون بشکه در روز رسید که در مقایسه با ۱.۷۲ میلیون بشکه در روز در مدت مشابه سال ۲۰۲۱ به میزان ۹.۱ درصد کاهش داشت.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

تقاضای پالایشگاههای خصوصی چین برای نفت اسپوی (ESPO) روسیه، تحت تاثیر برخورد دولت با فرار مالیاتی و مبادله غیرقانونی سهمیه های واردات قرار گرفت. دولت چین همچنین نخستین سهمیه واردات نفت سال ۲۰۲۲ برای پالایشگاههای خصوصی را با هدف حذف ظرفیت پالایش غیرکارآمد، کاهش داد.

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

واردات از روسیه در مارس که خریداران جهانی در پی تشدید بحران اوکراین از دریافت محموله های روسی اجتناب کردند، کاهش پیدا کرد اما رویترز گزارش کرد شرکت "سورگوت نفت گاز" با چین برای دور زدن تحریمهای غربی و ادامه فروش نفت همکاری می کند.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

عراق با صادرات ۱۰.۰۱ میلیون تن نفت به چین در دو ماه نخست امسال که ۰.۴ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال میلادی گذشته کاهش داشت، در رتبه سوم قرار گرفت.

آمار گمرکی جدید چین نشان داد ۲۵۹ هزار و ۹۳۷ تن نفت ایران در ژانویه وارد این کشور شده است که مشابه میزان واردات در دسامبر سال ۲۰۲۱ بود که چین برای نخستین بار از دسامبر سال ۲۰۲۰، واردات از ایران را در آمار گمرکی رسما ثبت کرد. هیچ محموله ایرانی در آمار فوریه گمرک چین ثبت نشده بود.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

بر اساس گزارش رویترز، آمار رسمی چین همچنین نشان داد هیچ وارداتی از ونزوئلا در ژانویه و فوریه صورت نگرفته است.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24