Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به افزایش تردد خودرو هموطنان در جاده های استان گفت : هم اکنون ترافیک خودرویی در جاده کندوان سنگین و در جاده های سوادکوه و هراز نیز پرحجم اما روان است .

ترافیک در جاده‌های مازندران پرحجم و سنگین شد

بورس24 : رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به افزایش تردد خودرو هموطنان در جاده های استان گفت : هم اکنون ترافیک خودرویی در جاده کندوان سنگین و در جاده های سوادکوه و هراز نیز پرحجم اما روان است .

سرهنگ یدالله جهان تاب روز دوشنبه افزود : امروز دوشنبه در نخستین روز سال ۱۴۰۱ محور کندوان مسیر کرج به سمت چالوس ترافیک سنگین است و با توجه به وضعیت ترافیک موجود همچون روزهای گذشته و آغاز تعطیلات نوروزی از ساعت ۱۱ این محور از سمت کرج به چالوس یک طرفه شد تا بدین طریق بار ترافیک مسیر کاسته شود .

وی ادامه داد : یک طرفه بودن این مسیر تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت که براساس تجربه روزهای قبل این وضعیت تا ساعاتی بعد از ظهر ادامه خواهد داشت .

رئیس پلیس راه مازندران همچنین ترافیک خودرویی در جاده سوادکوه را در هر دو مسیر پرحجم عنوان کرد و گفت : تنگی معبر ورودی شهرهای پلسفید و زیراب در این مسیر باعث شده تا در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک را شاهد باشیم .

وی افزود : همچنین ترافیک در محور هراز به سمت آمل پرحجم است .

سرهنگ جهان تاب وضعیت ترافیک در جاده کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت : با توجه به افزایش حجم تردد خودروها در مسیرهای کناره و جاده های دسترسی به سواحل در حال حاضر بار ترافیکی در این مسیرها پرحجم گزارش شده است .

وی همچنین به شرایط جوی بارانی و مه آلود بودن جاده های مازندران اشاره و خاطرنشان کرد : رانندگانی می بایست ضمن مدیریت سرعت بدلیل احتمال رانش و یا ریزش کوه از توقف در قسمت های کوهستانی جاده ها  بپرهیزند .

رئیس پلیس راه مازندران خستگی و خواب آلودگی را یکی از عوامل حادثه آفرین در رانندگی برشمرد و گفت : بخشی از تصادفات در ۳۰ کیلومتری مقصد رخ می دهد که حاکی از تاثیر خستگی رانندگان می باشد .

وی ضمن قدردانی از هموطنان بدلیل رعایت نکات ایمنی در رانندگی افزود : پلیس برای حفظ امنیت جان افراد در برخورد با رانندگان متخلف که سرعت غیر مطمن ، سبقت و حرکات مخاطره آمیز را دارند چشم پوشی نخواهد کرد .

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد .

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24