Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بروز موج جدید کرونا پس از تعطیلات نوروزی را محتمل دانست. وی افزود: در نوروز امسال محدودیت سفر تنها برای افرادی است که واکسن نزده و واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند که خودروی این افراد بصورت اتوماتیک وار جریمه می‌شود.

پیش‌بینی موج جدید کرونا در ایران پس از نوروز

بورس24 : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بروز موج جدید کرونا پس از تعطیلات نوروزی را محتمل دانست.

دکتر قباد محمدی  با اشاره به پیش بینی افزایش موج سفرهای نوروزی گفت: طی دوسال گذشته به دلیل شیوع کرونا سفرهای نوروزی با محدودیت همراه بود، اما امسال پیش بینی می شود با افزایش سفرها مواجه شویم.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

وی افزود: در نوروز امسال محدودیت سفر تنها برای افرادی است که واکسن نزده و واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند که خودروی این افراد بصورت اتوماتیک وار جریمه می شود.

محمدی گفت: با توجه به موج سفرهای پیش رو و شیوع امیکرون در سطح جامعه، نگرانی ما از بروز موج جدید امیکرون پس از تعطیلات نوروزی است.

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی گفت: مردم باید بدانند کرونا هنوز هست و ما با شیوع امیکرون مواجه هستیم و نیاز است که در تعطیلات نوروز از استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی غافل نشوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نکته مهم دیگر بحث تکمیل واکسیناسیون است و از تمام افرادی که هنوز برای تزریق دوز دوم و یا سوم مراجعه نکرده اند در خواست داریم هرچه سریعتر برای این کار اقدام کنند.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

وی افزود: مراکز واکسیناسیون استان در ایام نوروز هم فعال هستند و از افراد که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند تقاضا داریم حتما جهت تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

محمدی با بیان اینکه بروز موج جدید کرونا پس از ایام نوروز محتمل است، گفت: تنها امید ما این است که با واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها در این ایام، شدت پیک جدید را کمتر کنیم.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24