Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، در واکنش به اقدامات موشکی و تسلیحاتی گسترده برخی شرکت‌ ها و افراد، روسیه، چین و کره شمالی را تحریم می‌ کند...

دور جدید تحریم های آمریکا علیه روسیه، چین و کره شمالی

بورس24 : وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد در واکنش به اقدامات موشکی و تسلیحاتی گسترده برخی شرکت‌ ها و افراد، روسیه، چین و کره شمالی را تحریم می‌ کند.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ ای اعلام کرد: واشنگتن دو شرکت روسی و یک نهاد چینی را به دلیل انتقال اقلام حساس و کمک به پیشرفت برنامه‌های موشکی کره شمالی تحریم می‌کند.

نهاد چینی که شامل آخرین دور از تحریم‌ های آمریکا شده است به عنوان دفتر امور خارجی آکادمی علوم طبیعی فعالیت می‌ کند.

به گفته وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این نهادها، ایگور الکساندروویچ میچورین، یک تبعه روسیه و ری سونگ چول یک تبعه از کره شمالی نیز مشمول این تحریم‌ها شده اند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای در این باره گفت: این اقدامات تنها بخشی از تلاش‌های مستمر واشنگتن برای ممانعت از پیشرفت توانمندی‌های موشکی کره شمالی و مقابله با نقش نگران کننده روسیه و چین در توسعه برنامه‌های مهم موشکی و تسلیحاتی است.

آمریکا همچنین مدعی شده یک شرکت فناوری چینی را نیز به دلیل تامین تجیهزات نظامی در سوریه مورد تحریم‌های خود قرار داده است. وزارت خارجه آمریکا در این باره اعلام کرد: این تحریم‌ها نشان دهنده کاستی‌های پکن در توجه به اقلام دفاعی و نظامی صادراتی خود است.

منبع خبر: صدا و سیما

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24