Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر یک مقام اتحادیه اروپا به ایران یک گام رو به جلو محسوب می‌شود، اما این گام وقتی ثمربخش خواهد بود که حاصل آن دستیابی به توافقی پایدار و منطبق با منافع طرفین باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس : ایران از خطوط قرمز اعلامی کوتاه نخواهد آمد

بورس24 : نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر یک مقام اتحادیه اروپا به ایران یک گام رو به جلو محسوب می‌شود، اما این گام وقتی ثمربخش خواهد بود که حاصل آن دستیابی به توافقی پایدار و منطبق با منافع طرفین باشد.

عباس مقتدایی در خصوص سفر ”انریکه مورا“ معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران، افزود: طرف اروپایی باید بداند که بی عملی و بی توجهی به موضوع تامین منافع ملت ایران به ضرر خودشان خواهد بود، چراکه اروپایی‌ها بسیار آسیب پذیر و شکننده هستند و در زمینه‌های اقتصادی و در رقابت با چین و آمریکا ضرر کننده اصلی خواهند بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اروپایی‌ها نتواستند رضایت مندی ملت ایران را تامین کنند و در کنار پیمان شکنی آمریکایی‌ها بدعهدی کردند، اکنون نیز آخرین فرصت‌ها را از دست می‌دهند.

وی تأکید کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که نادیده گرفتن منافع ملت ایران و اقدام یکجانبه و خودخواهانه اروپا می‌تواند آینده آنها را دستخوش موانع و مشکلاتی کند.

مقتدایی اظهار کرد: سفر یک مقام اتحادیه اروپا به ایران یک گام رو به جلو محسوب می‌شود، اما این گام وقتی ثمربخش خواهد بود که حاصل آن دستیابی به توافقی پایدار و منطبق با منافع طرفین باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران تاکنون در حفظ صلح و امنیت بین المللی نقش قابل توجهی داشته است بنابراین باید از منافع توافق هسته‌ای بهره‌مند شود.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24