Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

زندگی مردم را به برجام گره نزدیم ما چشم به نگاه بیگانه ها نداریم رییسی گفت: چه مذاکرات به جایی برسد چه نرسد، ما برنامه‌ های خودمان را در اداره اقتصاد ملی داریم و با قدرت آن را ادامه خواهیم داد...

رییس جمهور: مذاکرات برجام با قوت و عزت دنبال می‌ شود

بورس24رییس جمهور گفت: چه مذاکرات به جایی برسد چه نرسد ما برنامه‌های خودمان را در اداره اقتصاد ملی داریم و با قدرت آن را ادامه خواهیم داد.

او گفت: ما چشم به بیگانه نداریم، ارتباط با همه را می‌ پسندیم اما هرگز منتظر نمی‌شویم دیگران بیایند و گرهی از گره‌های ما را بگشایند. تجربه نشان داده و از پیشینیان نیز عبرت گرفتیم که به هیچ‌ عنوان به بیگانه اعتماد نکنیم. آنها گرهی از هیچ کس نگشودند و از ما هم نخواهند گشود، اعتماد ما به داشته‌ ها و ظرفیت‌های کشور است.

به گفته رییس جمهور امروز اعتماد مردم و رهبر معظم انقلاب به دولت، پشتوانه بزرگی برای ماست و این اعتماد، سرمایه اجتماعی و مشارکت و نشاط اجتماعی و امیدواری در جامعه را افزایش می‌دهد.

آقای رییسی گفت: تمام تلاش بخش‌های مختلف کشور باید مقابله با یاس‌آفرینی دشمن و ایجاد و تزریق امید در جامعه باشد، امیدآفرینی البته با سخن و بخشنامه ممکن نیست، بلکه باید در میدان عمل محقق ‌شود.

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

 او گفت: دشمنی‌ها و مانع‌تراشی‌ها بر سر راه ما وجود دارد و جریان نفوذ تلاش می‌کند اما هیچ کدام از اینها حرکت ملت ایران را متوقف نخواهد کرد.

 رییس جمهور با یادآوری داغدارشدن روزانه بیش از ۷۰۰ خانواده به علت کرونا در کشور و کمبود کالای اساسی و کسری بودجه سنگین در ابتدای استقرار دولت سیزدهم  می گوید: با وجود شرایط جنگی در منطقه، امروز در زمینه ذخائر کالاهای اساسی هیچ گونه مشکلی در کشور وجود ندارد اما حرکت اصلی ما به سمت استقلال در تامین کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور است، سمت‌ و سوی حرکت ما حرکت راهبردی است تا الگوی کشت را عوض کنیم و کشور استقلال کشاورزی پیدا کند.

آقای رییسی گفت: کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی در سال گذشته  به تعبیر رهبر معظم انقلاب کسری بودجه ام‌المصائب است و ما توانستیم بدون مبتلا شدن به چاپ پول، استقراض از بانک مرکزی و بالابردن پایه پولی کشور این شرایط را بگذرانیم.

رییس‌جمهور در مورد بودجه ۱۴۰۱ نیز  گفت: سال گذشته رشد اقتصادی کشور چهار دهم درصد بود در حالی که برآوردهای موجود حاکی از تحقق رشد اقتصادی پنج درصدی در سال ۱۴۰۰ است و برنامه ما برای سال ۱۴۰۱ هم رشد هشت درصدی است.

او گفت: کشور در وضعیتی بود که برخی در جلسات می‌گفتند اگر کسی بتواند ۲۰۰ هزار بشکه نفت بفروشد او را وزیر نفت می‌کنیم اما امروز شرایط فروش نفت به قبل از تحریم‌ها رسیده و پول فروش نفت نیز به کشور باز می‌گردد.

آقای رییسی می گوید:  حجم تجارت خارجی غیرنفتی کشور در سال گذشته به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید که بخشی از آن به خاطر افزایش تعامل و استفاده از ظرفیت همسایگان بود.

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

او گفت: برخی فکر می‌کردند این ظرفیت را در دنیا فقط سه یا چهار کشور دارند که مدعی عالم هستند و ارتباط با دنیا فقط در همین چند کشور خلاصه می‌شود اما این طور نیست. خیلی وقت‌ها همسایگان مورد توجه قرار نگرفته‌اند، مبنای این حرف این است که پس از سفری که به تاجیکستان داشتم مراودات تجاری ما با این کشور چهار برابر شد و سهم ما از بازار منطقه خیلی بالاتر از این است.

رییس‌ جمهور گفت: در زمان تحویل بودجه به مجلس هم گفتیم این بودجه فارغ از مذاکرات است زیرا قرار است ما روی پای خودمان بایستیم و به داشته‌های خودمان اعتماد کنیم.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24