Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مهدی پارچینی که با خبرنگار بورس ۲۴ سخن می‌گفت، اعلام کرد: پیش از این قرار بود تنها ۲۰ مظنه سهام برای معامله‌گران بر خط به نمایش گذاشته شود اما، بر اساس آخرین تصمیم مقرر شد معامله‌گران آنلاین به تمام مظنه های خرید و فروش در سامانه های معاملاتی بر خط کارگزاران دسترسی داشته باشند...

خبر فوری / نمایش نامحدود مظنه های سهام از فردا

بورس24 : مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار از آمادگی کارگزاران عضو بورس و فرابورس برای نمایش عمق مظنه سهام از فردا خبر داد.

مهدی پارچینی که با خبرنگار بورس24 سخن می‌گفت، اعلام کرد:  پیش از این قرار بود تنها ۲۰ مظنه سهام برای معامله‌گران بر خط به نمایش گذاشته شود اما، بر اساس آخرین تصمیم مقرر شد معامله‌گران آنلاین به تمام مظنه های خرید و فروش در سامانه های معاملاتی بر خط کارگزاران دسترسی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار بورس24 ،مبنی‌بر این که آیا در سامانه  مدیریت فناوری بورس موسوم tsetmc  نیز امکان مشاهده نا‌محدود مظنه های بارگزاری شده وجود دارد؟ گفت: خیر، سامانه tsetmc همچنان فقط ۵ مظنه را نمایش می‌دهد و امکان مشاهده نامحدود مظنه های بارگزاری شده صرفا" در سامانه های معاملاتی بر خط کارگزاران وجود دارد.

وی تاکید کرد: از فردا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، تمام مظنه های بارگزاری شده در سامانه معاملات آنلاین عضو بورس و فرابورس قابل رویت است و بیشتر omsها برای نمایش اطلاعات مزبور اعلام آمادگی کرده اند.

برای مشاهده نبض بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از تحلیل بورس امروز تهران کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اخبار ویژه بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24