Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

معامله‌گران فردا گوشه چشمی به بازگشایی بازارهای جهانی نیز خواهندداشت، اما با توجه به شیب نمودار شاخص در بازار امروز طبیعتاً معاملات روز آتی نیز با گرایشات مثبت و با روند صعودی شاخص کل آغاز خواهد شد و سهامداران نیز با خوشبینی پا به میدان معاملات خواهندگذاشت، اما احتمالاً جریان معاملاتی متعادل تری نسبت به امروز را در ادامه رقم خواهند زد...

چشم انداز بورس فردا / چرا انتخاب شما سهام فولادی است؟

بورس24 : بازار سهام معاملات امروز را با لیدری خودرویی‌ها و در مدار مثبت آغاز کرد.

حضور فعال سمت تقاضا سبب شد تا شاخص کل با رشد بیش از 29800 واحدی در ارتفاع 1,461,965 واحدی بایستد و از سد مقاومت پیش روی خود بگذرد.

بدین‌ترتیب در یک روز معاملاتی خوب بیش از 530 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی جذب بازار سرمایه شد و ارزش معاملات خرد به محدوده 5.3هزار میلیارد تومان رسید که می‌تواند نویدبخش روزهای بهتری برای بورس باشد.

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

آنچه که به نظر می‌رسد آن است که نزدیکی به فصل مجامع، چشم‌انداز مثبت مذاکرات برجام، واگذاری سهام تحت اختیار دولت و سهام تودلی شرکت‌های خودروسازی و عرضه برخی محصولات در بورس کالا، خوشبینی به عدم نوسان جدی در نرخ دلار، معافیت مالیاتی سود سپرده بانکی صندوق‌های سرمایه گذاری و بالطبع آن احتمال افزایش میزان خالص دارایی‌هایشان و روند مثبت بازارهای جهانی که حتی در قیمت های فعلی باز هم تاثیر مثبتی بر صورت مالی نمادهای مرتبط خواهند داشت همگی موجب خوشبینی سهامداران به بورس و ورود نقدینگی تازه نفس شده‌اند.

البته انتشار گزارشات مطلوب شرکت‌های زیادی در اسفند ماه نیز در این روند بی تاثیر نبوده‌است.

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

کما این که فروش‌های عالی و انتشار گزارشات بسیار خوب شرکت‌های فولادی در اسفندماه و همچنین جهش قیمت فولاد صادراتی کشور در هفته گذشته، نمادهای فولادی بورس را مورد توجه قرار داد.

با این حال با این که معامله‌گران فردا گوشه چشمی به بازگشایی بازارهای جهانی نیز خواهندداشت، اما با توجه به شیب نمودار شاخص در بازار امروز طبیعتاً معاملات روز آتی نیز با گرایشات مثبت و با روند صعودی شاخص کل آغاز خواهد شد و سهامداران نیز با خوشبینی پا به میدان معاملات خواهندگذاشت، اما احتمالاً جریان معاملاتی متعادل تری نسبت به امروز را در ادامه رقم خواهند زد.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

مشاهده مطالب کامل چشم انداز بازار فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24