Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

گفتنی است ، چهارشنبه گذشته مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار شد و افزایش سرمایه شرکت به تصویب رسید. این افزایش سرمایه 36.2 درصد و از محل سود انباشته بود. افزایش سرمایه جهت اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد از شرکت انجام شد...

زمان بازگشایی نماد «شپنا» اعلام شد

بورس24 : هفته گذشته نماد شپنا برای برگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته متوقف شد ، نماد این شرکت با توجه به انجام مراحل قانونی لازم برای بازگشایی، احتمالا دوشنبه به گردونه معاملات بر‌می‌گردد.

ولی اله جعفری رییس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی در خصوص توقف نماد معاملاتی پالایشگاه اصفهان  به خبرنگار بورس24 گفت:با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت و تصویب افزایش سرمایه، سرمایه شرکت باید در سامانه معاملات اصلاح شود به عبارت دیگر با توجه به مصوبه مجمع باید برای سهامداران سهام جایزه ایجاد شود و پس از اصلاح سرمایه شرکت نماد آماده بازگشایی است.

وی افزود: افزایش سرمایه  هایی که بیشتر از ۲۰۰ درصد و صرفا از صدور سهام جایزه( سود انباشته و تجدید ارزیابی ) باشد، تا زمان ثبت افزایش سرمایه نماد متوقف می‌ماند، سازمان بورس پس از ثبت افزایش سرمایه شرکت و  ادغام فایل نماد را بازگشایی می کند. اما اگر افزایش سرمایه بالای ۲۰۰ درصد از محل مطالبات و آورده نقدی باشد،  نماد را پس از مجمع بازگشایی می‌کنیم.

به گفته وی، در مورد شپنا با توجه به این که افزایش سرمایه کمتر از ۲۰۰ درصد است و تا ثبت هنوز زمان زیادی باقی مانده،  پس از این که سرمایه شرکت در سامانه معاملات اصلاح شد، نماد را بازگشایی خواهیم کرد که معمولا دو روز کاری زمان لازم دارد.

جعفری گفت: پس از تصویب افزایش سرمایه چنانچه محل افزایش سرمایه، سود انباشته یا مازاد تجدید ارزیابی باشد سهام جایزه ایجاد می کنیم و یا اگر از محل مطالبات و آورده نقدی باشد، حق تقدم ایجاد می کنیم.

گفتنی است ، چهارشنبه گذشته مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار شد و افزایش سرمایه شرکت به تصویب رسید. این افزایش سرمایه 36.2 درصد و از محل سود انباشته بود. افزایش سرمایه جهت اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد از شرکت انجام شد.

 برای اطلاع از وضعیت بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای دیدن نبض بازار امروز کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از اخبار عرضه های اولیه کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24