Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس تهران معاملات امروز را مطابق انتظار در فضایی مثبت و البته با لیدری پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها آغاز کرد. اگرچه در برخی صنایع رگه‌هایی از سرخپوشی بزرگان به چشم می‌خورد، اما روند رو به جلو در اغلب صنایع بزرگ و کوچک امری مشهود بود.

هر روز امیدوارتر از دیروز/ پیش بینی بورس فردا 28 فروردین 1401

بورس24 : بورس تهران معاملات امروز را مطابق انتظار در فضایی مثبت و البته با لیدری پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها آغاز کرد. اگرچه در برخی صنایع رگه‌هایی از سرخپوشی بزرگان به چشم می‌خورد، اما روند رو به جلو در اغلب صنایع بزرگ و کوچک امری مشهود بود.

در نتیجه تداوم برتری خریداران، شاخص کل و هم‌وزن به ترتیب با پیشروی 0.9 و 1.2 درصدی مواجه شدند. تراز نقدینگی حقیقی‌ها مثبت شد و ارزش معاملات خرد به محدوده 4.7 هزار میلیارد تومان رسید.

افزایش قیمت نفت و رشد کرک اسپرد سبب شده تا در آستانه فصل مجامع صنعت پالایشی با استقبال خوبی از سوی سهامداران حقیقی روبرو شود. این استقبال گاهاً حتی توانسته جو کلی بازار سرمایه را به نفع سهامداران تغییر دهد.

اما در انتهای بازار امروز از تقاضای خودرویی‌ها و هیجان خرید بزرگان خودرویی که آنها نیز معمولاً بر تعیین مسیر کلی معاملات موثر هستند، کمی کاسته شد.

حال با اینکه نما و تصویر کلی معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که برخی سهامداران همچنان نگران اتخاذ تصمیمات خلق الساعه هستند، اما تلاش معامله‌گران برای نزدیکی به کانال 1.5 میلیون واحدی و همزمان با آن ورود نقدینگی حقیقی به بازار را نباید دست کم گرفت. البته در کنار همه اخبار موثر بر بورس، به نظر می‌رسد که بخش غالب بازار به خبر افزایش دامنه نوسان به منفی تا مثبت 6 درصد نیز واکنش خوشبینانه‌ای نشان داده‌است.

با تمام اینها و در شرایطی که شاهد چرخش نقدینگی و ورود آن به صنایع مختلف در بازار سرمایه هستیم، به نظر می‌رسد که احتمالاً معاملات روز آتی بورس در فضایی آرام و متعادل تر پیگیری شود.

 برای اطلاع از وضعیت بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای دیدن نبض بازار امروز کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از اخبار عرضه های اولیه کلیک کنید.↪️

متن کامل چشم انداز بازار فردا را ایـــنــــجـــا بخوانید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24