Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به نظر می‌رسد که معامله‌گران فردا نیز خوشبینانه به استقبال معاملات خواهند رفت و احتمالاً جریان معاملات در کلیت بازار متعادل و البته رو به جلو خواهد بود.

امیدوار به صعود، درصورت همراه شدن قیمت های جهانی/ پیش بینی بورس فردا 29 فروردین 1401

بورس24 : بورس تهران معاملات امروز را متعادل تر از روز گذشته و با برتری نسبی خریداران در کوچک ترها آغاز کرد. در میان عرضه‌های موجود، ردپای فروشندگان در خودرویی‌ها و بانکی‌ها محسوس‌تر بود و شیمیایی‌ها در میان صنایع بزرگ پرتقاضاترین بودند. در نتیجه بهبود سمت تقاضا در کلیت بازار شاخص کل با ثبت پیشروی 0.5 درصدی در سطح 1,475,053 واحد ایستاد. شاخص هم وزن امروز نیز عملکرد بهتری داشت و 0.9 درصد به جلو رفت. تراز نقدینگی حقیقی‌ها مثبت شد و ارزش معاملات خرد به حدود 5.7 هزار میلیارد تومان رسید.

در میان پارامترها و اخبار موثری که این روزها ردپایشان در تصمیمات عموم معامله‌گران و چرخش نقدینگی در میان صنایع مختلف مشاهده می‌شود، یک خبر مهم بحث افزایش دامنه نوسان به مثبت و منفی 6 درصد است.

با اینکه بیان نظرات موافقین و منتقدین این مساله در این گزارش نمی‌گنجد اما آنچه که به وضوح پیداست آن است که این تصمیم و به طور کل افزایش تدریجی دامنه نوسان به سبب افزایش انگیزه برخی سهامداران برای ورود به معاملات همزمان با افزایش سرعت کاهش ضررهایشان در شرایط صعودی این روزها، افزایش نقدشوندگی بازار و حتی کاراتر شدن و ایجاد تعادل در بازار در بلندمدت، تصمیمی ارزنده بوده و احتمالاً سهامداران با روی خوش به استقبال آن خواهندرفت.

حال با تمام اینها و با توجه به روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص در ساعات پایانی معاملات امروز به نظر می‌رسد که معامله‌گران فردا نیز خوشبینانه به استقبال معاملات خواهند رفت و احتمالاً جریان معاملات در کلیت بازار متعادل و البته رو به جلو خواهدبود. البته معامله‌گران نیم نگاهی به روند بازگشایی بازارهای جهانی نیز خواهندداشت.

 برای اطلاع از وضعیت بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای دیدن نبض بازار امروز کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از اخبار عرضه های اولیه کلیک کنید.↪️

متن کامل چشم انداز بازار فردا را ایـــنـــجـــا بخوانید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24