Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ناتو با افزایش حضورش در شرق تعهداتش را نقض کرده است ارتش ما تنها تاسیسات نظامی در اوکراین را هدف قرار می‌ دهد انجام هر گونه اقدامات مجرمانه توسط ارتش روسیه قدغن است سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: غرب به تولید گزارش‌ های ایدئولوژیک ادامه می‌ دهد و آن‌ ها را به عنوان حقایق منتشر می‌ کند. هر آنچه که...

لاوروف: اوکراین به سکویی برای سازمان آتلانتیک شمالی بدل شده

بورس24 : وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی گفت که "اوکراین به سکویی برای سازمان آتلانتیک شمالی بدل شده و ناتو با افزایش حضورش در شرق تعهداتش را نقض کرده است". 

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در ادامه بیان کرد: ارتش ما تنها تاسیسات نظامی در اوکراین را هدف قرار می‌دهد و انجام هرگونه اقدامات مجرمانه توسط کارکنان ارتش روسیه قدغن است. تمامی تخطی‌ها ثبت شده و درخصوص آن‌ها تحقیقاتی انجام خواهد گرفت.

وی گفت: ما درخصوص جرایم نیروهای مسلح و گردان افراط‌گرای اوکراینی‌ها تحقیقات انجام می‌دهیم. تحقیقات غرب درخصوص حوادث و جرایم معمولا به نتیجه نخواهند رسید.

وزیر خارجه روسیه ادامه داد: غرب و ژاپن از محکوم کردن گردان آزوف اوکراین عقب‌نشینی کرده‌اند و از آن حمایت می‌کنند. ولودیمیر زلسنکی، رئیس‌جمهوری اوکراین با وعده صلح به قدرت رسید اما کمی بعد اعلام کرد که توافق مینسک نمی‌تواند اجرا شود.

لاوروف همچنین اظهار کرد: غرب به تولید گزارش‌های ایدئولوژیک ادامه می‌دهد و آن‌ها را به عنوان حقایق منتشر می‌کند. هر آنچه که در منطقه بوچا رخ داده تنها یک نمایش است.

این مقام ارشد روسی عنوان کرد که "هند برای قطع ارتباط با روسیه تحت فشار است".

وی تصریح کرد: اگر توافق مینسک اجرا می‌شد، هرگز بحران اوکراین رخ نمی‌ داد. ما از اوکراینی‌ ها می‌ خواهیم که خود سرنوشت‌ شان را تعیین کنند.

در اواسط ماه جاری ده‌ها جسد در گورهای دسته جمعی یا در خیابان‌ ها در نزدیکی منطقه بوچا در نزدیکی کی‌ یف یافت شد.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در جریان بازدید از شهر بوچا گفته بود: آنچه که در شهر بوچا رخ داد، کشتار دسته جمعی بود. ما از کسانی که مرتکب جنایات در بوچا شدند، شکایت خواهیم کرد.

دبیر کل سازمان ملل نیز تقاضا کرد تا تحقیقات مستقلی در خصوص رخدادهای بوچا در نزدیکی شهر کی‌ یف که وزارت دفاع روسیه آن را یک "تحریک صحنه‌ سازی شده" از سوی مقامات اوکراینی خواند، اجرا شود. 

برای اطلاع از افزایش سرمایه سهام ها روی لینک کلیک کنید.↪️

برای پیش بینی دارایکم روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از اخبار کدال پالایشی ها کلیک کنید.↪️

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24