Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شرکت عمران گستران آذین کویر از شرکت های زیرمجموعه شرکت راهیان سهام وتابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، سرچشمه در سال 1400 موفق شد اهداف مورد نظر در بخش پروژه های ساختمانی را محقق سازد. با وجود مشکلات متعدد در حوزه ساخت و ساز و عدم ثبات قیمت ها، با تلاش شبانه روزی نیروی انسانی متخصص و کارامد ضمن حل مسائل حقوقی و انجام روند قانونی پروژه های ساختمانی، این شرکت توانست در سال 1400، بخش عمده ای از تعهدات و اهداف خود را اجرایی سازد.

افق های روشن در پروژه های ساختمانی شرکت عمران گستران

بورس24 : شرکت عمران گستران آذین کویر از شرکت های زیرمجموعه شرکت راهیان سهام وتابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، " سرچشمه" در سال 1400 موفق شد اهداف مورد نظر در بخش پروژه های ساختمانی را محقق سازد. با وجود مشکلات متعدد در حوزه ساخت و ساز و عدم ثبات قیمت ها، با تلاش شبانه روزی نیروی انسانی متخصص و کارامد ضمن حل مسائل حقوقی و انجام روند قانونی پروژه های ساختمانی، این شرکت توانست در سال 1400، بخش عمده ای از تعهدات و اهداف خود را اجرایی سازد.

اهم فعالیت های محقق شده شرکت در سال گذشته به شرح ذیل است:

*پیگیری اخذ پروانه ساختمانی پروژه وزراء تهران و از سرگیری فعالیت های اجرایی پروژه علی رغم وجود مشکلات زیاد با شهرداری و انجام ساخت کامل و نصب 70% اسکلت فلزی پروژه، انجام بیش از 90% پایدار سازی و اجرای گود برداری، اجرای سقف تا طبقه همکف .

*تکمیل کلیه عملیات اجرایی پروژه مسکونی گاندی (پشت هتل پارس) کرمان و تحویل واحدهای  واگذار شده به خریداران.

*انجام عملیات مکانیک خاک و ژئوتکنیک، طراحی کامل، اخذ پروانه ساختمانی و تخریب فضای داخلی پروژه مسکونی عمارت چشمه (بلوار کشاورز) کرمان.

*ایجاد زیر ساخت های لازم در جهت توسعه کمی و کیفی شرکت و اجرای پروژه ها به ویژه پروژه اداری وزراء تهران بصورت امانی در راستای ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت تمام شده.

شرکت عمران گستران آذین کویر با استعانت از خداوند متعال و با تمام توان در سال 1401 با عزمی راسخ به افق های روشن برای پیشرفت هرچه بیشتر تلاش می کند.

برای اطلاع از رشد بورس فردا کلیک کنید.↪️

برای دیدن بازار ارز امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از افزایش قیمت دلار و سکه کلیک کنید.↪️

گالری تصاویر

منبع خبر: روابط عمومی مس سرچشمه

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24