Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دکتر مخبر: شرکت های بزرگ صنعتی عضو گروه پیشران، الگوی پیشرفت کشور باشند / سدیدی دبیر و عضو گروه پیشرانان پیشرفت ایران: ارائه برنامه‌ های آتی و گزارش پیشرفت ۴۸ پروژه مصوب با سرمایه گذاری معاون اول رئیس جمهور در این جلسه تقویت بخش خصوصی از طریق مشارکت در سهامداری و سرمایه‌ گذاری های پائین دست این پروژه‌ها، تمرکز بر مشارکت های فرا سرزمینی و منطقه‌ ای در ایجاد کسب و کارهای مشترک با کشورهای همسابه، برنامه‌ ریزی برای انتقال و توسعه تکنولوژی های دانش‌ بنیان و همچنین همکاری در احیاء واحدها و طرح های نیمه تمام و زیر ساختی اقتصادی را مورد تاکید قرار داد...

تشکیل جلسه کارگروه پیشرانان پیشرفت ایران با حضور معاون اول رییس جمهور

بورس24 : معاون اول رئیس جمهور در جلسه کارگروه پیشرانان پیشرفت ایران تقویت بخش خصوصی از طریق مشارکت در سرمایه‌ گذاری های طرح های کلان و پائین دست این پروژه‌ ها، تمرکز بر مشارکت های فراسرزمینی و منطقه‌ ای در ایجاد کسب و کارهای مشترک، برنامه‌ ریزی برای انتقال و توسعه تکنولوژی های دانش‌ بنیان و همکاری در احیاء واحدها و طرح های نیمه تمام و زیرساختی اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه دبیر گروه پیشرانان به ارائه گزارش از برنامه‌ ها و اقدامات انجام شده پرداخت و اعضاء گروه نقطه نظرات خود را بیان کردند.

سید مهدی سدیدی دبیر و عضو گروه پیشرانان پیشرفت ایران این جلسه را چهارمین نشست با معاون اول رئیس جمهور در شش ماهه اخیر دانست.

وی دستور این نشست را ارائه محورهای فعالیت گروه پیشرانان، طراحی ساختار نظارت و مانع زدایی و همچنین گزارش عملکرد از پیشرفت ۴۸ پروژه صنعتی این کارگروه با سرمایه‌ گذاری ۱۷ میلیارد دلار عنوان کرد.

شایان ذکر است، آغاز عملیات اجرایی ۴۸ پروژه صنعتی کشور در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس محترم جمهور با حضور ۷ شرکت بزرگ هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، گل گهر، چادرملو، توسعه معادن و فلزات، ملی صنایع مس ایران و نفت و گاز پارسیان برگزار گردید.

برای اطلاع از رشد بورس فردا کلیک کنید.↪️

برای دیدن بازار ارز امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از افزایش قیمت دلار و سکه کلیک کنید.↪️

عکس

عکس

عکس

عکس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24