Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با در نظر گرفتن این نکات و همچنین با افزایش فشار عرضه‌ها در ساعت پایانی معاملات چهارشنبه، برای ابتدای بازار فردا می‌توان معاملات را متعادل و با حضور نسبی عرضه‌ها پیش‌بینی نمود...

پیش بینی بورس شنبه 10 اردیبهشت 1401 / آمادگی برای یک تیک آف جدید؟

بورس24 : با انتقال بخشی از تقاضای روز سه‌شنبه به بازار چهارشنبه و همچنین افزایش نرخ کامودیتی‌ها و با اقبال دوباره سرمایه‌گذاران به نمادهای شاخص خودرو و بانکی ، طی نیمه اول معاملات روز چهارشنبه ، شاخص در بازه‌های مثبت کار خود را دنبال نمود.

اما با افزایش فشار فروش در نیمه دوم و در عموم نمادهای کامودیتی‌محور شاخص کل با افت 0.1 درصدی به کار خود پایان داد.

نکته قابل‌توجه و امیدبخش قرارگیری ارزش معاملات خرد در سطوح بالای 6 همت است. مساله‌ای که به اعتقاد اغلب کارشناسان می‌تواند محرکی برای ورود نقدینگی به جریان معاملات باشد.

با وجود رشد اخیر شاخص دلار در پی اظهارات فدرال رزرو در خصوص افزایش نرخ بهره و نزدیکی آن به مقاومت روانی 100 واحد و درنتیجه تحلیل‌ها از احتمال اصلاح آن طی روزهای آتی، روند کلی قیمت کامودیتی‌ها در مبادلات جهانی با فرض ثبات سایر شرایط، رو به جلو ارزیابی می‌گردد که خود محرکی برای حرکت صعودی قیمت سهام بسیاری از شرکت‌ها در بازار سرمایه ایران می‌باشد.

از سوی دیگر افزایش تنش‌ها در اوکراین و حمایت غرب از این کشور با تحریم روسیه، باعث افزایش فشار بر قیمت انرژی به ویژه گاز شده که خود باعث افزایش فشار بر نرخ بنزین و گازوئیل و درنتیجه رشد قیمت در آن‌ها می‌شود.

حال با در نظر گرفتن این نکات و همچنین با افزایش فشار عرضه‌ها در ساعت پایانی معاملات چهارشنبه، برای ابتدای بازار فردا می‌توان معاملات را متعادل و با حضور نسبی عرضه‌ها پیش‌بینی کرد.

این انتظار نیز وجود دارد که با توجه به موارد مطرح شده و پیش‌بینی‌ها از روند صعودی نرخ دلار، روند قیمت‌ها در روز شنبه به تدریج با گرایشات مثبت همراه شده و کلیت بازار در ادامه با روندی متعادل و شاید رو به جلو کار خود را دنبال نماید.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24