Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بر اساس نقشه تخلیه و انباشت خودروهای بومی استان‌ های مختلف در روزهای هفتم تا یازدهم اردیبهشت‌ ماه، همه استان‌ ها با افزایش ترددهای بین‌ استانی مواجه بودند، که...

رکورد شکنی سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر

بورس24 : بر اساس نقشه تخلیه و انباشت خودروهای بومی استان‌های مختلف در روزهای هفتم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه، همه استان‌ها با افزایش ترددهای بین‌استانی مواجه بودند.

بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد بین استانی وسائل نقلیه مختلف در روزهای گذشته و در تعطیلات عید فطر، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. 

بر اساس سامانه‌ های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور در بازه زمانی هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه مختلف در روزهای گذشته ترددهای بین استانی داشته‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد و در مقایسه با همین ایام درسال‌های ۱۳۹۹ و ۱۳۹۸ به ترتیب ۱۹ و شش درصد افزایش داشته است. البته بیشترین تردد در روز گذشته (یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه) با یک میلیون و ۹۳۳ هزار و ۷۰۷ وسیله نقلیه در جاده‌های کشور رخ  داد.
 

بر اساس نقشه تخلیه و انباشت خودروهای بومی استان‌های مختلف در روزهای هفتم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه، همه استان‌ها با افزایش ترددهای بین‌استانی مواجه بودند. 

باز هم مانند دیگر ایام تعطیل در طول امسال و سال‌های گذشته استان‌های مازندران و گیلان با ۷۵ و ۷۴ افزایش بیشترین ترددهای بین استانی را تجربه کردند و هرمزگان، بوشهر و خراسان رضوی با ۶۴ درصد، ۵۹ درصد و ۵۹ درصد رضد، بیشترین افزایش تخلیه و انباشت خودرو را تجربه کردند. 

اطلاعات پلاک‌ های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان نیز در همین ایام نشان می‌دهد که بیش از شش میلیون و ۸۷۶ هزار پلاک خودرو با ترکیب مبدا استان‌های مختلف در محورهای برون‌شهری مشاهده شدند که از این تعداد حدود شش میلیون و ۴۶۵ هزار پلاک معادل بیش از ۹۵ درصد آن‌ها مربوط به خودروهای شخصی مردم بوده است.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24