Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل مبین وان کیش: در حوزه ارایه خدمات زیر ساختی، سرمایه گذاری های خوبی در بخش توسعه دیتا سنتر اجرایی کردیم. این بخش با توجه به نیاز بازار حاشیه سود خوبی برای ما دارد و در سال جاری با توجه به برنامه هایی که در راستای تخصیص منابع به این بخش در نظر گرفته شده انتظار داریم با توسعه بیش از 100% در این حوزه درآمد های خوبی را  شاهد باشیم.

روزهای خوب «اوان» در راه است

بورس24 : مبین وان کیش یکی از شرکت های ارایه دهنده خدمات دیجیتال است؛ صنعتی که می توان آینده را متعلق به آن دانست.  

مبین وان را می توان جزو شرکت هایی دانست که سرمایه گذاری های خوبی درحوزه فناوری‌های مالی (فین تک) عملیاتی کرده و با توجه به برنامه هایی که در دست اجرا دارد پتانسیل های خوبی را برای خلق ارزش از طریق سرمایه گذاری و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان برای پیشبرد اهداف توسعه خود اجرایی کرده است.

مسعود وکیلی نیا مدیرعامل مبین وان کیش درباره آخرین اقدامات این شرکت در حوزه عملیاتی و توسعه  کسب وکار به بورس24 گفت: مبین وان کیش در بخش کلان استراتژی های خوبی را برای سال مالی جدید طرح ریزی کرده است که تلاش شد مقدمات اولیه آن در سال 1400 با تصویب افزایش سرمایه 200 درصدی آغاز شود.

نقدینگی ماند تا توسعه ها اجرایی شود . . .

وی ادامه داد: در گام اول پیشبرد اهداف کلان با جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت ، سرمایه  «اوان»  از محل سود انباشته از 20 میلیارد تومان به 45 میلیارد تومان افزایش یافت و این سرمایه در گام دوم به 60 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش خواهد یافت. اقدامی که در راستای تامین منابع لازم برای پیشبرد استراتژی توسعه ای شرکت در بخش فین تک و توسعه زیر ساخت های آن عملیاتی شد.

آسیا تک یکی از سرمایه گذاری های  برنده  مبین وان کیش . . .

وکیلی نیا گفت: از دیگر اقداماتی که در راستای رسیدن به اهداف توسعه‌ای اجرایی شد سرمایه گذاری در سهام آسیا تک بود که اخیرا در بازار سهام عرضه شد که از دو منظر برای ما دارای اهمیت بود. اول از منظر مالی که با توجه به بهای تمام شده این سرمایه گذاری، عواید خوبی برای مبین‌وان خواهد داشت و از دیگر سو پتانسیل های موجود در این شرکت که به پیشبرد اهداف توسعه ای کمک های چشمگیری خواهد کرد.

سبد ارایه خدمات «اوان» متنوع تر از همیشه

وکیلی نیا در تشریح اقدامات صورت گرفته و در دست اجرای کسب و کار شرکت گفت: در حوزه ارایه خدمات زیر ساختی، سرمایه گذاری های خوبی در بخش توسعه دیتا سنتر اجرایی کردیم. این بخش با توجه به نیاز بازار حاشیه سود خوبی برای ما دارد و در سال جاری با توجه به برنامه هایی که در راستای تخصیص منابع به این بخش در نظر گرفته شده انتظار داریم با توسعه بیش از 100% در این حوزه درآمد های خوبی را  شاهد باشیم.

از دیگر بخش هایی که مبین وان کیش به آن توجه ویژه دارد سرمایه گذاری در بخش فین تک و دانش بنیان ها است.

مدیر عامل «اوان» در این خصوص نیز گفت: با توجه به پتانسیل هایی که در حوزه فین تک وجود دارد سرمایه گذاری های خوبی در این بخش اجرایی کردیم و درآمدهای خوبی نیز از این حوزه کسب می کنیم و بسیاری از برنامه های توسعه ای ما برای ارایه خدمات از طریق این بخش کسب و کاری اجرایی می شود .

در حال حاضر نیز زیر ساخت های لازم برای فروش شارژ و ارایه خدمات پرداخت با توجه به مجوز هایی که اخذ کردیم فراهم شده و در حال ارایه خدمات فروش شارژ هستیم. همچنین در حوزه ارایه خدمات پرداخت در سال گذشته تعداد قابل قبولی دستگاه کارت خوان (پوز) از سوی مبین وان نصب و راه اندازی شده و در برنامه داریم تا این بخش درآمدی که در شرکت ما تازه راه اندازی شده  را توسعه دهیم و میزان پوز های فعال شرکت را در سال جاری به بیش از  10000 عدد ارتقا دهیم.

وی همچنین گفت: در حوزه‌ی خدمات gamming  و VOD نیز برنامه هایی در دست اجرا داریم که انشاالله به نتایج خوبی خواهند رسید.

درآمد های ما رشد می کند؛ همین امسال  . . .

مدیر عامل مبین وان کیش در خصوص رشد درآمد در سال جاری و روند قیمت سهم هم گفت: با توجه به اقداماتی که طرح ریزی شده و برنامه هایی که در دستور اجرا داریم انتظار داریم فروش ما در سال جاری بیش از 50 درصد رشد داشته باشد و طبیعتا رشد سود آوری را نیز شاهد خواهیم بود. انتظار داریم با اقداماتی که صورت می گیرد سال 1401 سال خوبی برای مبین وان و سهامدارانش باشد.

روند قیمت سهام «اوان» در مسیر صعود 

وی افزود: قیمت سهام مبین وان نیز با توجه به شرایطی که بازار داشت مانند بسیاری سهام دیگر دستخوش نوسانات شده بود که در یک ماه اخیر با بهبود شرایط بازار روند صعودی را در پیش گرفته است و با توجه به حمایت های سهامداران عمده و برنامه های توسعه ای در دست اجرا و سرمایه گذاری های صورت گرفته انتظار می رود روند قیمت سهام «اوان» در مسیر درستی حرکت کند و شاهد بازدهی مناسبی از سهام  مبین وان کیش در سال جاری باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24