Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در شرایطی که سهامداران فردا نگاهی به بازارهای جهانی نیز خواهندداشت، روند عرضه و تقاضای معاملات امروز نشان می‌دهد که در روز آتی نیز شاهد بازاری متعادل همراه با روند ملایم نماگرها خواهیم‌بود و احتمالاً تحرکات آرام سمت تقاضا در صنایع متاثر از اخبار و پارامترهای مورد بحث این روزها تداوم یابد...

پیش بینی بورس فردا 19 اردیبهشت 1401 / بمان و سود کن...

بورس24 : بازار سهام معاملات امروز را در شرایطی متعادل و با توجه ویژه به نمادهای خودرویی و بانکی آغاز کرد که از همان ابتدا شاهد روند رو به جلوی نماگرها بودیم.

هرچند در شرایطی که رسیدن شاخص به مقاومت پیش رو موجب افزایش تردید و احتیاط نسبت به تداوم روند صعودی و نوسانات آتی سهام در برخی معامله‌گران شده‌بود، اما شاخص کل و هم‌وزن در یک روز متعادل به ترتیب با افزایش 0.59 درصدی و 0.63 درصدی مواجه شدند.

در گزارش‌های پیشین به طور مکرر از پارامترهای موثر بازار و انگیزه‌های پیشروی آن در آستانه فصل مجامع و تقسیم سود سخن گفته و حتی بر لزوم اصلاح پورتفوی سهامداران و توجه به صنایع پرپتانسیل تاکید کردیم.

از جمله آن که به گفته اغلب کارشناسان قیمت نفت و فرآورده‌های نفتی و سطوح قابل توجه کرک اسپرد احتمالاً در میان‌مدت در سطوح بالا باقی بماند. از سویی نمادهای بانکی نیز در روزهای اخیر چندمحرک داشته و دستورالعمل ۱۰ بندی وزیر اقتصاد به منظور اصلاح وضعیت بانک‌ها در صورت اجرا می‌تواند به بهبود سودآوری آنها کمک کند. موضوع حذف ارز 4200 تومانی نیز به وضوح تقاضای خوبی را به سمت نمادهای مرتبط روانه کرده‌است.

اما گویا شنیده‌ها از رایزنی برای آغاز دوباره مذاکرات برجام پس از دو ماه حکایت دارد. البته دلار همچنان گارد صعودی دارد و بعید است که شاهد نوسان منفی جدی در نرخ دلار حتی در صورت احیای برجام باشیم.

حال در شرایطی که سهامداران فردا نگاهی به بازارهای جهانی نیز خواهندداشت، روند عرضه و تقاضای معاملات امروز نشان می‌دهد که در روز آتی نیز شاهد بازاری متعادل همراه با روند ملایم نماگرها خواهیم‌بود و احتمالاً تحرکات آرام سمت تقاضا در صنایع متاثر از اخبار و پارامترهای مورد بحث این روزها تداوم یابد.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بازار فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24