Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص در ساعات پایانی نشان می دهد که طبیعتاً بخشی از عرضه‌های امروز به ابتدای بازار فردا نیز سرایت خواهدکرد و ممکن است با تزریق جو هیجانی، خریداران محتاط را کمی به عقب براند. در ادامه اما احتمالاً شاهد معاملاتی متعادل با حضور هر دو سمت عرضه و تقاضا برای تعیین مسیر آتی معاملات خواهیم بود...

پیش بینی بورس در روز سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 / شروع پرعرضه ؛ پایان متعادل

بورس24 : بازار سهام معاملات امروز را در شرایطی متعادل و با نوسانات منفی آغاز کرد که از همان ابتدا عرضه‌ها فعالیت بیشتری بویژه در نماهای شاخص‌ساز داشتند. با این وجود امروز نیز اقبال بیشتر خریداران به کوچک ترهای بازار مشهود بود. در نهایت نیز شاخص کل بورس با عقب نشینی 0.83 درصدی و شاخص هم وزن با افت 0.52 درصدی روبرو شدند.

علاوه بر آن که بازگشایی منفی بازارهای جهانی به ویژه کامودیتی‌ها به دلیل افت تقاضای چین و سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو، در عقب‌نشینی خریداران در بخش بزرگی از بازار بی تاثیر نبوده، اما عده زیادی از تحلیلگران تکنیکی چندروزی است که اصلاح بازار و ورود آن به فاز استراحت را به دلیل روند صعودی اخیر و رشد قیمتی اغلب نمادها و البته رسیدن نماگرها به محدوده‌های مقاومتی محتمل می‌دانند و شاید همین موضوع برخی معامله‌گران را از نوسانات قیمت آتی سهام نگران کرده و موجب افزایش تردید و احتیاط خریداران شده‌است.

به بیانی دیگر این اصلاح آن هم در شرایطی که انتظارات تورمی به طور محسوسی افزایش یافته و دلار در کانال 28 هزار تومان جولان می‌دهد، کوتاه مدت خواهد بود و پس از آن به تدریج و با انتشار گزارشات سالانه و ورود نقدینگی جدید به بازار روند کلی معاملات بهبود خواهدیافت و شاخص به سمت اهداف بالاتر حرکت خواهد کرد.

به هر حال روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص در ساعات پایانی نشان می دهد که طبیعتاً بخشی از عرضه‌های امروز به ابتدای بازار فردا نیز سرایت خواهدکرد و ممکن است با تزریق جو هیجانی، خریداران محتاط را کمی به عقب براند. در ادامه اما احتمالاً شاهد معاملاتی متعادل با حضور هر دو سمت عرضه و تقاضا برای تعیین مسیر آتی معاملات خواهیم بود.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24