Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : شرکت پالایش نفت لاوان صبح امروز مجمع عمومی عادی فوق العاده ای را برگزار کرد تا در خصوص صدور مجوز افزایش سرمایه رای گیری شود. در این جلسه گفته شد که با توجه به این که در بخش تولید نفتا که در گذشته با مازاد تولید همراه بودیم و اقدام به فروش آن کردیم اما از سال قبل تا کنون تولید این محصول به شدت با کاهش مواجه شده است. به همین دلیل شرکت طرحی را در دستور کار خود قرار داد تا از نفت کوره بتواند فرآورده های ویژه دیگری را تولید کند تا از این طریق به نقدینگی شرکت کمک شود. اما همین پروژه نیز به نقدینگی نیاز داشت.

«شاوان» 800 میلیارد تومانی شد

بورس24 : شرکت پالایش نفت لاوان صبح امروز مجمع عمومی عادی فوق العاده ای را برگزار کرد تا در خصوص صدور مجوز افزایش سرمایه رای گیری شود.

در این جلسه گفته شد که با توجه به این که در بخش تولید نفتا که در گذشته با مازاد تولید همراه بودیم و اقدام به فروش آن کردیم اما از سال قبل تا کنون تولید این محصول به شدت با کاهش مواجه شده است. به همین دلیل شرکت طرحی را در دستور کار خود قرار داد تا از نفت کوره بتواند فرآورده های ویژه دیگری را تولید کند تا از این طریق به نقدینگی شرکت کمک شود. اما همین پروژه نیز به نقدینگی نیاز داشت.

این پروژه کلید خورد و در این خصوص 13 شرکت در مناقصه پذیرفته شدند و هم اکنون در حال انتخاب پیمانکار هستیم. زمین این پروژه نیز در مرحله آماده سازی قرار دارد. با راه اندازی این طرح علاوه بر کمک به بهبود نقدینگی شرکت، فرآورده های جدیدی از نفت کوره تولید خواهد شد. زمان اتمام پروزه دو سال پیش بینی شده است.

در خصوص آخرین وضعیت پالایشگاه نفت لاوان گفته شد که این شرکت رو به جلو در حال حرکت است و طرح های جدیدی را به منظور تامین سود سهامداران در دستور کار دارد.

درباره نرخ خوراک گفته شد که کلیه تولیدکنندگان این صنعت نرخ پیشنهادی مصوب خوراک را به دولت ارائه کرده اند و این پیشنهادها بر تصمیمات دولت بی تاثیر نبود.

در پایان جلسه در خصوص افزایش سرمایه رای گیری شد و این تصمیم به تصویب مجمع رسید. بر اساس تصمیمات این جلسه سرمایه شاوان از حدود 114 میلیارد تومان به 800 میلیارد تومان افزایش یافت.

این افزایش سرمایه 600 درصدی از محل سود انباشته است و به منظور اجرای طرح احداث واحدهای برج تقطیر در خلا و قیرسازی تصویب شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • حسن صالحی
    حسن صالحی

    سلام"علیکم عصر زیبای آدینه شما بخیر و سلامتی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت همه مدیران " مهندسین و کارکنان زحمت کش نفت لاوان توفیقات و سلامتی همگان را از درگاه ایزد یکتا مسئلت میدارم اگر ممکن است بفرمایید این افزایش سرمایه در چه تاریخی برای سهامداران اعمال میشود ؟ نماد شاوان کی وارد تابلو میشود و خرید و فروش آن آزاد میشود؟؟ ان شاءلله در امور محموله موفق و تندرست باشید التماس دعا

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24