Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت نفت ایرانول تولید کننده انواع روغن‌ های موتوری، صنعتی، ضد یخ و گریس در کشور، تولیدکنندگان داخلی، فعالان در پژوهش صنعت نفت و حوزه پالایش، مشتریان و تامین کنندگان کالا و خدمات دعوت می‌ کند تا با حضور در سالن ۷ نمایشگاه و بازدید از غرفه این شرکت ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی و با گسترش توانمندی‌ ها به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد کشور کمک کنند...

شرکت نفت ایرانول دعوت می‌ کند؛ بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

بورس24 : بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی » و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت از 23 اردیبهشت ‌ماه به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.

شرکت نفت ایرانول تولید کننده انواع روغن‌ های موتوری، صنعتی، ضد یخ و گریس در کشور، تولید کنندگان داخلی، فعالان در پژوهش صنعت نفت و حوزه پالایش، مشتریان و تامین کنندگان کالا و خدمات دعوت می‌ کند تا با حضور در سالن ۷ نمایشگاه و بازدید از غرفه این شرکت ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی و با گسترش توانمندی‌ ها به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد کشور کمک کنند.

این شرکت همچنین در راستای نوآوری و تقویت دانش فنی خود از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی نیز در این نمایشگاه برای همکاری دعوت به عمل می‌ آورد.

با توجه به حضور شرکت‌ های بزرگ و معتبر حوزه روغن‌ های موتوری در این نمایشگاه، امکان همکاری‌ مشترک و مناسب برای سرمایه‌ گذاری در حمایت از ظرفیت‌ های داخلی در فضایی مشترک ایجاد خواهد شد که با توجه به اهمیت و اضطرار حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالاهای ایرانی در سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، انتظار می‌ رود، نمایشگاه امسال با رویکرد پر رنگ‌ تری در حمایت از ظرفیت‌ های داخلی برگزار شود. 

عکس

منبع خبر: نفت ایرانول

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24