Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

برای هفته جاری به مرور باید شاهد تمرکز بازار به روی کدال و تحولات مرتبط با این حوزه باشیم؛ چراکه با خاتمه یافتن اردیبهشت ماه، شرکت‌ها گزارش‌های 12 ماهه را راهی کدال خواهند کرد. از همین روی معتقدیم که احتمالا از میانه‌های هفته بسیاری از معامله‌گران، صبر را چاشنی خرید و فروش خود خواهند کرد تا فضا کمی شفاف‌ شود.

پیش‌بینی وضعیت بورس 25 اردیبهشت 1401 / نوسان در جهت کدال

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته تحت تاثیر رشد دلار در بازار آزاد با افزایش تقاضا و تحرکات رو به جلو به ویژه در صنایع بزرگ و منتفع از تحولات ارزی آغاز کرد و در نتیجه این رویداد شاخص کل موفق شد با ثبت یک رشد خوب دیگر در آستانه جدال با مقاومت مهم یک میلیون و 580 هزار واحدی قرار بگیرد. البته در بازار روز گذشته با شدت گرفتن عرضه در گروه خودرویی، مقداری تردید در رفتار معامله‌گران رویت شد اما در نهایت در یکساعت پایانی باری دیگر بر میزان تقاضا افزوده شد و در نتیجه بازدهی روزانه شاخص نزدیک به 1 درصد رسید. نکته مهم در بازار روز گذشته، افزایش مجدد ارزش معاملات است که سیگنال خوبی است و البته تراز نقدینگی حقیقی‌ها هم طی مدت اخیر از بازه منفی فرار کرده است.

اما برای هفته جاری به مرور باید شاهد تمرکز بازار به روی کدال و تحولات مرتبط با این حوزه باشیم؛ چراکه با خاتمه یافتن اردیبهشت ماه، شرکت‌ها گزارش‌های 12 ماهه را راهی کدال خواهند کرد. از همین روی معتقدیم که احتمالا از میانه‌های هفته بسیاری از معامله‌گران، صبر را چاشنی خرید و فروش خود خواهند کرد تا فضا کمی شفاف‌ شود. همین عامل می‌تواند یک اصلاح موقت را به ویژه در صنایعی که طی مدت اخیر بازدهی قوی‌تری را ثبت کرده بودند، ایجاد کند. البته کماکان تحلیل‌های گذشته درخصوص تداوم روند صعودی بازار تحت تاثیر انتظارات تورمی پابرجاست. لذا اصلاح قیمت‌ها نمی‌تواند عمیق باشد و فرصتی برای اصلاح پرتفوی خواهد بود. به ویژه اینکه دلار هم به کانال 30 هزار تومانی پیوسته و همین عامل کف بازار را سفت می‌کند.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24