Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

گفته می‌شود طی یک ماه اخیر صندوق‌های درآمد ثابت هم نقش خوبی در حمایت از بازار داشته‌اند. بنابراین افت بازار صرفه چندانی برای آنها نخواهد داشت. اما برای امروز بازاری نوسانی و کم‌رمق مورد انتظار است. قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته مانعی برای تحرکات جدی در بازار خواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت بورس 4 خرداد 1401 / روند نوسانی بورس

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل و حتی مقداری بهتر از انتظار آغاز کرد. در نیمه نخست معاملات، شرایط بد نبود و برخی از نمادهای مورد توجه حرکت پائین به بالا را به نمایش گذاشتند اما تداوم ابهامات و عدم تمایل به خریدهای پر حجم موجب شد تا در نیمه دوم معاملات فروشنده‌ها سهم بیشتری داشته باشند. در نتیجه این رویداد، شاخص کل با افت اندک 1.500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 555 هزار واحدی قرار گرفت و شاخص هم‌وزن یک گام جلوتر از دماسنج اصلی بازار افت بیش از 0.3 درصدی را ثبت کرد. ارزش معاملات روز گذشته با افت جدی به 5.400 میلیارد تومان رسید و رقمی بالغ بر 500 میلیارد تومان پول از تالار شیشه‌ای خارج شد.

متاسفانه حال و هوای معاملات مساعد نیست و باری دیگر بی‌اعتمادی تحت تاثیر سیاست‌های دولت به بدنه بازار نفوذ کرده است. این روزها شاهد تقابل میان انتظارات تورمی و حواشی ایجاد شده هستیم. به واقع اگر انتظارات تورمی در کار نبود، فشار فروش بیشتری دامن بازار می‌گرفت. لذا چنانچه روزهای آتی هم در سکوت خبری سپری شود و یا پول‌های پارک شده دل به بازار نزنند، دور از ذهن نیست که یک فشار فروش دیگر راهی تابلوی معاملات شده و حمایت‌های کلیدی از دست بروند. البته امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد و پس از کف‌سازی شاهد تحرکات مثبت در گروه‌های مورد توجه و موثر در روند صعودی باشیم. به خصوص که گفته می‌شود طی یک ماه اخیر صندوق‌های درآمد ثابت هم نقش خوبی در حمایت از بازار داشته‌اند. بنابراین افت بازار صرفه چندانی برای آنها نخواهد داشت. اما برای امروز بازاری نوسانی و کم‌رمق مورد انتظار است. قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته مانعی برای تحرکات جدی در بازار خواهد بود.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24