Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

گفت و گوی بورس 24 با امیرحسین اسماعیل پور (کاویان) کارشناس بازار سرمایه

اظهار نظر امیر کاویان درباره بورس / هیچ بازاری شما را در برابر تورم گارانتی نمی کند

گفت و گوی بورس24 با امیرحسین اسماعیل پور (کاویان) کارشناس بازار سرمایه :

◀️ به طور کلی نمی توان رقم دقیقی از آینده شاخص کل بورس ارائه داد، اما به هر حال شاخص رو به بالا است و به طور حتم حتی با تاخیر رسیدن شاخص به عددهای حدود ۳ میلیون واحد ، دور از دسترس نیست.

◀️ اما برای این که به عددهای بیشتر و یا این حدود برسیم ، باید پارامترهای بیشتری برایمان مشخص شود تا بتوانیم نتیجه قطعی را بگیریم.
 
◀️در صنعت غدایی رشد خوبی،محتمل است چرا که، مردم نمی توانند مواد غذایی را حذف کنند،اگر  مثلاً گوشت را از سبد خوراک خود حذف کنید، مجبور می شوید سویا را اضافه کنید یا اگر ماکارونی را حذف کنید مجبور می شوید ، تن ماهی را اضافه کنید. در نتیجه شاید مدل خرید ها متفاوت باشد ولی از بین نمی‌رود، اما آن شرکت هایی که قوی هستند، شرکت های کوچک و ضعیف را از دور خارج می‌کنند.

◀️ در ۴۰ سال گذشته هیچ بازاری به اندازه بازار بورس بازدهی نداشته است و  در کل بورس همیشه بایک تاخیر زمانی تورم را کاور کرده است.

◀️ شاید بورس نتواند در یک دوره ۶ ماهه بازدهی عجیبی بدهد،  ولی وقتی شما بازه ها را  ۴ ساله و ۵ ساله در نظر بگیرید، همیشه این اتفاق افتاده است. همیشه بورس بالاتر از تورم حتی ۲ تا ۳ برابر تورم بوده است.

◀️یکی از نکاتی که مردم باید به آن دقت کنند این است که اگر مردم حرفه ای نیستند خودشان مستقیم  به بازار وارد نشوند.  آن دسته افرادی که این گونه هستند ، صندوق های سرمایه گذاری  یا سبد گردان های رسمی را انتخاب کنند.

 ◀️ اگر مردم می خواهند  به طور مستقیم معامله  انجام دهند، از رفتن در صف های خرید و... امتناع کنند و سعی کنند دور از هیجان و با مطالعه سهم  بخرند ؛ یعنی یا باید وقت بگذارند و مطالعه کنند یا به دیگری بسپارند. این که بخواهند وقت نگذارند و خودشان اینکار را انجام دهند  ، بدترین زیان را به آن ها تحمیل می کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24